Organizacja Natalli design osiągnęła 33 730 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 33 730 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 122 711 zł.
Strata netto wyniosła 88 981 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -12 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 33 730 zł w 2022 roku.
• 1851 zł w 2021 roku.
• 165 988 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -20 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -88 981 zł w 2022 roku.
• -66 353 zł w 2021 roku.
• -34 474 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Natalli design wynosi 22 487 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 84 326 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -21 116 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 487 zł w 2022 roku.
• 1234 zł w 2021 roku.
• 110 659 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Natalli design wynosi 0,52%. To oznacza, że firma ma szansę 0,52% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,095% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,52% w 2022 roku.
• 0,21% w 2021 roku.
• 0,07% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Natalli design wyniosła 1 353 279 zł.
a
ktywa trwałe to 27 923 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 325 356 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 353 279 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -196 828 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 550 107 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 127 199 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 353 279 zł w 2022 roku.
• 1 086 908 zł w 2021 roku.
• 1 084 113 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła -242%.
Marża netto wyniosła -264%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -51.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Natalli design wyniosły 1 550 107 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 353 279 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 115%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 169 300 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 550 107 zł w 2022 roku
• 1 194 755 zł w 2021 roku
• 1 125 374 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 115% w 2022 roku
• 110% w 2021 roku
• 104% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Natalli design wykazała przychody na poziomie 33 730 zł.
Organizacja zarobiła -88 981 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -88 981 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -64 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 628 zł w 2020 roku
Organizacja Natalli design wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Charnetskaya Natallia
posiada 700 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Charnetski Siarhei
posiada 300 udziałów, które stanowią 30% firmy.