SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU, UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU, UPOWAŻNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Technical Ship Management Sp. z o.o. (TSM) to firma, która od 2012 roku zajmuje siędoradztwem oraz zarządzaniem w zakresie bezpiecznej eksploatacji jednostek morskich. Od 2013 roku TSM rozszerzyła swoją działalność o usługi związane z zarządzaniem ryzykiem morskim, działając zgodnie z międzynarodowymi standardami ISM oraz ISPS Code, co potwierdza jej zaangażowanie w zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa na morzu. W ofercie firmy znajdują się także usługi nadzoru technicznego, które są zgodne z wymaganiami ISM CODE. TSM szczególnie skupia się na wspierającym transporcie morskim oraz eksploatacji podmorskich złóż ropy naftowej, a także na projektach związanych z energią wiatrową na morzu. W 2020 roku firma wdrożyła system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2015, co jest dowodem jej dbałości o jakość świadczonych usług. TSM jest również członkiem Polskiego Związku Zarządców Statków oraz Polskiego Towarzystwa Morskiej Energetyki Wiatrowej, co świadczy o jej aktywnym udziale w branży morskiej. Dzięki współpracy z grupą kapitałową LOTOS Petrobaltic oraz firmą Miliana Shipmanagement Limited, TSM posiada silne zaplecze techniczne i logistyczne, co przekłada się na efektywność i bezpieczeństwo w realizowanych operacjach morskich.
W skrócie
Doradztwo w zakresie bezpiecznej eksploatacji jednostek morskich
Zarządzanie statkami zgodnie z ISM i ISPS Code
Nadzór techniczny zgodny z ISM CODE
Wsparcie w transporcie morskim i eksploatacji złóż ropy naftowej
Wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Technical ship management osiągnęła 3 039 825 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 870 584 zł. Pozostałe przychody to 169 241 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 208 459 zł.
Zysk netto wyniósł 662 126 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 31 233 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 039 825 zł w 2018 roku.
• 3 008 592 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 92 025 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 662 126 zł w 2018 roku.
• 570 101 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Technical ship management wynosi 7 496 887 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 821 833 zł a 15 049 776 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 864 138 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 496 887 zł w 2018 roku.
• 6 632 748 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Technical ship management wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Technical ship management wyniosła 4 540 067 zł.
a
ktywa trwałe to 134 914 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 405 153 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 540 067 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 762 444 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 777 623 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 680 286 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 540 067 zł w 2018 roku.
• 3 859 781 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Technical ship management wyniosły 777 623 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 540 067 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 46 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 777 623 zł w 2018 roku
• 730 958 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2018 roku
• 19% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Technical ship management wykazała przychody na poziomie 3 039 825 zł.
Organizacja zarobiła 804 693 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 142 567 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 662 126 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6599 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 142 567 zł w 2018 roku
• 135 968 zł w 2017 roku