DOM MARKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000345975
NIP
8513108178
REGON
320783477

Podsumowanie

aktywa
972 tys.
przychód
2
zysk
-24 tys.
wartość firmy
727 tys.
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
UL. DWORCOWA, 2A
Kod pocztowy
70-206
Rejestracja
2010-01-08
Rozpoczęcie działalności
2010-01-08
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARÓWNO W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO I WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIE W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE (REPREZENTACJA SAMOISTNA)

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Dom marki osiągnęła 2 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 641 zł.
Strata netto wyniosła 23 639 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1792 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 zł w 2022 roku.
• 2 zł w 2021 roku.
• 2 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -23 639 zł w 2022 roku.
• -27 405 zł w 2021 roku.
• -16 894 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dom marki wynosi 727 381 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 879 359 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -75 304 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 727 381 zł w 2022 roku.
• 1 037 610 zł w 2021 roku.
• 1 058 164 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Dom marki wyniosła 972 016 zł.
a
ktywa trwałe to 3668 zł.
a
ktywa obrotowe to 968 347 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 972 016 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 969 840 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2176 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -102 646 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 972 016 zł w 2022 roku.
• 1 384 920 zł w 2021 roku.
• 1 453 496 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła -1,354,137%.
Marża netto wyniosła -1,415,514%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -270765.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -283040.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Dom marki wyniosły 2176 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 972 016 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2176 zł w 2022 roku
• 1441 zł w 2021 roku
• 42 612 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Dom marki wykazała przychody na poziomie 2 zł.
Organizacja zarobiła -23 639 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -23 639 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Dom marki wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000000006%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 17% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000000006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szwajda Andrzej posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Gnat Artur posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.