Organizacja Transport i spedycja "tahpol-trans" mocię tadeusz, mocię piotr osiągnęła 5 601 763 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 563 140 zł. Pozostałe przychody to 38 623 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 248 203 zł.
Zysk netto wyniósł 314 936 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -361 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 601 763 zł w 2022 roku.
• 6 311 804 zł w 2021 roku.
• 4 701 430 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 66 283 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 314 936 zł w 2022 roku.
• 916 227 zł w 2021 roku.
• 28 196 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport i spedycja "tahpol-trans" mocię tadeusz, mocię piotr wynosi 386 tys. zł.
EBITDA Transport i spedycja "tahpol-trans" mocię tadeusz, mocię piotr wynosi 821 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
59 990 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 385 857 zł w
2022 roku.
• 971 324 zł w
2021 roku.
• 205 507 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
102 252 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 820 687 zł w
2022 roku.
• 1 386 341 zł w
2021 roku.
• 579 872 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport i spedycja "tahpol-trans" mocię tadeusz, mocię piotr wynosi 6 256 944 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 262 690 zł a 14 004 407 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 332 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 256 944 zł w 2022 roku.
• 9 039 196 zł w 2021 roku.
• 3 863 761 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport i spedycja "tahpol-trans" mocię tadeusz, mocię piotr wynosi 0,88%. To oznacza, że firma ma szansę 0,88% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,066% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,88% w 2022 roku.
• 0,43% w 2021 roku.
• 1,80% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 954 041
zł.
Koszty operacyjne Transport i spedycja "tahpol-trans" mocię tadeusz, mocię piotr wyniosły 5 177 283
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
42 674 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 954 041 zł w 2022 roku
• 626 505 zł w 2021 roku
• 571 317 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2022 roku
•
12% w 2021 roku
•
13% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport i spedycja "tahpol-trans" mocię tadeusz, mocię piotr wyniosła 6 997 684 zł.
a
ktywa trwałe to 1 152 293 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 845 392 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 997 684 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 683 587 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 314 098 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 368 666 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 997 684 zł w 2022 roku.
• 6 636 021 zł w 2021 roku.
• 4 862 540 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport i spedycja "tahpol-trans" mocię tadeusz, mocię piotr wyniosły 5 314 098 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 997 684 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 76%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 366 733 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 314 098 zł w 2022 roku
• 5 080 795 zł w 2021 roku
• 4 040 288 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 76% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku
• 83% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport i spedycja "tahpol-trans" mocię tadeusz, mocię piotr wykazała przychody na poziomie 5 601 763 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Transport i spedycja "tahpol-trans" mocię tadeusz, mocię piotr wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
TRANSPORT I SPEDYCJA "TAHPOL-TRANS" MOCIĘ TADEUSZ, MOCIĘ PIOTR