SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: -W RAZIE POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PROKURENT -W RAZIE POWOŁANIA ZARZĄDU DWU LUB TRZYOSOBOWEGO: DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM -INNE OSOBY W GRANICACH OTRZYMANYCH OD ZARZĄDU PEŁNOMOCNICTW
Organizacja Górnośląska agencja rozwoju i promocji osiągnęła 68 245 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 68 245 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 48 787 zł.
Zysk netto wyniósł 19 458 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8696 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 68 245 zł w 2023 roku.
• 3663 zł w 2022 roku.
• 12 730 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 458 zł w 2023 roku.
• -19 442 zł w 2022 roku.
• 1787 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Górnośląska agencja rozwoju i promocji wynosi 123 329 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 272 413 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 18 194 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 123 329 zł w 2023 roku.
• 2442 zł w 2022 roku.
• 15 635 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Górnośląska agencja rozwoju i promocji wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Górnośląska agencja rozwoju i promocji wyniosły 46 351
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-61 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Górnośląska agencja rozwoju i promocji wyniosła 14 511 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 5458 zł.
a
ktywa obrotowe to 9053 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 511 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5080 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 591 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 222 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 511 zł w 2023 roku.
• 9860 zł w 2022 roku.
• 34 948 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 134%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -383%.
Marża operacyjna wyniosła 32%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -62.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Górnośląska agencja rozwoju i promocji wyniosły 19 591 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 511 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 135%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 591 zł w 2023 roku
• 34 167 zł w 2022 roku
• 40 044 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 135% w 2023 roku
• 347% w 2022 roku
• 115% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Górnośląska agencja rozwoju i promocji wykazała przychody na poziomie 68 245 zł.
Organizacja zarobiła 21 886 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2428 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 458 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 250 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2428 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 920 zł w 2021 roku
Organizacja Górnośląska agencja rozwoju i promocji wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 87% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.003%.