SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
HASHTAG.PL to dynamiczna organizacja, która koncentruje się na budowaniu siecisklepów partnerskich, które pragną oferować klientom unikalny styl i nowoczesny design. Specjalizuje się w dystrybucji zegarków, biżuterii i akcesoriów, reprezentując wiele renomowanych marek na polskim rynku. HASHTAG.PL wyróżnia się jako jedyny dystrybutor tych produktów w Polsce, co świadczy o jej silnej pozycji i współpracy z producentami. Organizacja aktywnie współpracuje z markami takimi jak Balticus, Yema, Paul Hewitt, Mondia, Nowley, Zinvo oraz Bolm, wspierając ich w budowaniu wizerunku i obecności na rynku. Dążenie do oferowania klientom produktów o wyjątkowym designie oraz podejście partnerskie do współpracy z detalistami stanowią istotne elementy strategii HASHTAG.PL.
W skrócie
Budowanie sieci sklepów partnerskich
Dystrybucja zegarków, biżuterii i akcesoriów
Reprezentacja wielu renomowanych marek w Polsce
Wsparcie producentów w budowaniu wizerunku
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Hashtag.pl osiągnęła 2 938 668 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 938 668 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 703 047 zł.
Zysk netto wyniósł 235 621 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 489 778 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 938 668 zł w 2022 roku.
• 2 296 339 zł w 2021 roku.
• 373 674 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 40 649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 235 621 zł w 2022 roku.
• 199 940 zł w 2021 roku.
• 19 214 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hashtag.pl wynosi 3 299 974 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
398 377 zł a 7 346 671 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 538 042 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 299 974 zł w 2022 roku.
• 2 552 314 zł w 2021 roku.
• 397 678 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Hashtag.pl wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Hashtag.pl wyniosła 1 539 788 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 539 788 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 539 788 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 531 170 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 008 618 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 240 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 539 788 zł w 2022 roku.
• 1 794 935 zł w 2021 roku.
• 520 058 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Hashtag.pl wyniosły 1 008 618 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 539 788 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 167 440 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 008 618 zł w 2022 roku
• 1 499 387 zł w 2021 roku
• 424 449 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2022 roku
• 84% w 2021 roku
• 82% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Hashtag.pl wykazała przychody na poziomie 2 938 668 zł.
Organizacja zarobiła 268 953 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 33 332 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 235 621 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5555 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 33 332 zł w 2022 roku
• 35 301 zł w 2021 roku
• 6318 zł w 2020 roku