HASHTAG.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI KRS
0000333063
NIP
5252463765
REGON
142028971

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
2,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
236 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3,3 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. GRÓJECKA, 104
Kod pocztowy
02-367
Rejestracja
2009-09-30
Rozpoczęcie działalności
2009-09-28
Kapitał zakładowy
15000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Strona www
Email
kontakt@hashtag.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Opis
HASHTAG.PL to dynamiczna organizacja, która koncentruje się na budowaniu siecisklepów partnerskich, które pragną oferować klientom unikalny styl i nowoczesny design. Specjalizuje się w dystrybucji zegarków, biżuterii i akcesoriów, reprezentując wiele renomowanych marek na polskim rynku. HASHTAG.PL wyróżnia się jako jedyny dystrybutor tych produktów w Polsce, co świadczy o jej silnej pozycji i współpracy z producentami. Organizacja aktywnie współpracuje z markami takimi jak Balticus, Yema, Paul Hewitt, Mondia, Nowley, Zinvo oraz Bolm, wspierając ich w budowaniu wizerunku i obecności na rynku. Dążenie do oferowania klientom produktów o wyjątkowym designie oraz podejście partnerskie do współpracy z detalistami stanowią istotne elementy strategii HASHTAG.PL.
W skrócie
  • Budowanie sieci sklepów partnerskich
  • Dystrybucja zegarków, biżuterii i akcesoriów
  • Reprezentacja wielu renomowanych marek w Polsce
  • Wsparcie producentów w budowaniu wizerunku

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Hashtag.pl osiągnęła 2 938 668 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 938 668 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 703 047 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 235 621 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 489 778 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 938 668 zł w 2022 roku.
• 2 296 339 zł w 2021 roku.
• 373 674 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 40 649 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 235 621 zł w 2022 roku.
• 199 940 zł w 2021 roku.
• 19 214 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Hashtag.pl wynosi 3 299 974 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 398 377 zł a 7 346 671 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 538 042 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 299 974 zł w 2022 roku.
• 2 552 314 zł w 2021 roku.
• 397 678 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Hashtag.pl wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Hashtag.pl wyniosła 1 539 788 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 539 788 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 539 788 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 531 170 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 008 618 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 240 031 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 539 788 zł w 2022 roku.
• 1 794 935 zł w 2021 roku.
• 520 058 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Hashtag.pl wyniosły 1 008 618 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 539 788 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 167 440 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 008 618 zł w 2022 roku
• 1 499 387 zł w 2021 roku
• 424 449 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2022 roku
• 84% w 2021 roku
• 82% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Hashtag.pl wykazała przychody na poziomie 2 938 668 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 268 953 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 33 332 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 235 621 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5555 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 33 332 zł w 2022 roku
• 35 301 zł w 2021 roku
• 6318 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Hashtag.pl wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Lisiecki Mariusz posiada 240 udziałów, które stanowią 80% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Lisiecki Sławomir posiada 60 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 24.06.2020 jest Lisiecki Mariusz kontrolujący 80% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 28.07.2017 do 24.06.2020 był Chocian Robert kontrolując 60% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.09.2009 do 28.07.2017:
• Chocian Robert (20% udziałów)
• Lisiecki Mariusz (20% udziałów)
• Lubański Michał (20% udziałów)
• Michno Ziemowit (20% udziałów)
• Michno Arkadiusz (20% udziałów)

Podobne organizacje do HASHTAG.PL