CREATIVESTYLE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000331561
NIP
6751416000
REGON
120945130

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
14,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
501 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
12,9 mln
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
ZABŁOCIE, 25
Kod pocztowy
30-701
Rejestracja
2009-06-17
Rozpoczęcie działalności
2009-07-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE W PRZYPADKU POWOŁANIA: A) ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - JEDNOOSOBOWO PREZESOWI ZARZĄDU LUB WICEPREZESOWI ZARZĄDU, A TAKŻE DWÓM CZŁONKOM ZARZĄDU LUB JEDNEMU CZŁONKOWI ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM B) ZARZADU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONKOWI ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
CREATIVESTYLE POLSKA to agencja e-commerce działająca w Krakowie, Monachium iHamburgu. Wchodzi w skład Grupy Smile, lidera na rynku europejskim w zakresie cyfrowych rozwiązań opartych na technologiach Open Source. Agencja skupia się na dostarczaniu innowacyjnych i skrojonych na miarę produktów cyfrowych, specjalizując się w obszarach e-commerce oraz tworzeniu niestandardowych stron internetowych. Oferta firmy obejmuje pełen zakres usług od wstępnej koncepcji, poprzez doświadczenia użytkownika (UX) i projektowanie interfejsów (UI), aż po realizację projektów B2C i B2B Commerce, integrację systemów ERP oraz produkcję treści. W procesie utrzymania projektów, creativestyle zapewnia hosting w chmurze i marketing efektywnościowy.Punktem odniesienia dla działalności agencji jest wykorzystanie open source jako bazy technologicznej, co pozwala na elastyczne dostosowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki takiemu podejściu, creativestyle unika uzależnienia od dostawców technologii, co dodatkowo wpływa na ochronę danych i znaczne zmniejszenie kosztów. Agencja może pochwalić się ponad 20-letnim doświadczeniem, obejmując swoją działalnością 21 lokalizacji i zatrudniając ponad 2000 ekspertów. Projekty realizowane przez firmę, takie jak rebranding i migracja do e-commerce dla Miele oraz rozwój globalnej platformy B2B dla Einhell, wyróżniają się nowoczesnym podejściem i efektywnością. Creativestyle wspiera swoich klientów na każdym etapie działalności cyfrowej, przyczyniając się do ich sukcesów i długoterminowego rozwoju.
W skrócie
  • E-commerce i tworzenie cyfrowych doświadczeń
  • Pełen zakres usług od koncepcji do utrzymania projektów
  • Specjalizacja w technologii open source
  • 21 lokalizacji, ponad 2000 ekspertów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creativestyle polska osiągnęła 14 664 183 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 14 664 183 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 14 163 189 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 500 994 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 924 361 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 664 183 zł w 2022 roku.
• 10 997 201 zł w 2021 roku.
• 9 293 868 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 69 050 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 500 994 zł w 2022 roku.
• -90 032 zł w 2021 roku.
• 362 340 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Creativestyle polska wynosi 12 931 967 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 151 870 zł a 36 660 458 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 685 732 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 931 967 zł w 2022 roku.
• 8 107 592 zł w 2021 roku.
• 8 488 919 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creativestyle polska wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,012% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,24% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Creativestyle polska wyniosła 2 798 928 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 87 750 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 711 178 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 798 928 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 535 827 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 263 102 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 392 008 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 798 928 zł w 2022 roku.
• 2 089 135 zł w 2021 roku.
• 1 621 629 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Creativestyle polska wyniosły 1 263 102 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 798 928 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 223 176 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 263 102 zł w 2022 roku
• 1 054 302 zł w 2021 roku
• 496 764 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku
• 31% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creativestyle polska wykazała przychody na poziomie 14 664 183 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 609 079 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 108 085 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 500 994 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 391 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 108 085 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 67 182 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creativestyle polska wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Creativestyle Gmbh posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 16.09.2022 jest Creativestyle Gmbh kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 06.09.2022 do 16.09.2022 był Creativestyle Gmbh kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 17.06.2009 do 06.09.2022 najwięcej udziałów posiadał Creativestyle Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 85%.