WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE W PRZYPADKU POWOŁANIA: A) ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - JEDNOOSOBOWO PREZESOWI ZARZĄDU LUB WICEPREZESOWI ZARZĄDU, A TAKŻE DWÓM CZŁONKOM ZARZĄDU LUB JEDNEMU CZŁONKOWI ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM B) ZARZADU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONKOWI ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Pełen zakres usług od koncepcji do utrzymania projektów
Specjalizacja w technologii open source
21 lokalizacji, ponad 2000 ekspertów
CREATIVESTYLE POLSKA to agencja e-commerce działająca w Krakowie, Monachium i Hamburgu. Wchodzi w skład Grupy Smile, lidera na rynku europejskim w zakresie cyfrowych rozwiązań opartych na technologiach Open Source. Agencja skupia się na dostarczaniu innowacyjnych i skrojonych na miarę produktów cyfrowych, specjalizując się w obszarach e-commerce oraz tworzeniu niestandardowych stron internetowych. Oferta firmy obejmuje pełen zakres usług od wstępnej koncepcji, poprzez doświadczenia użytkownika (UX) i projektowanie interfejsów (UI), aż po realizację projektów B2C i B2B Commerce, integrację systemów ERP oraz produkcję treści. W procesie utrzymania projektów, creativestyle zapewnia hosting w chmurze i marketing efektywnościowy.Punktem odniesienia dla działalności agencji jest wykorzystanie open source jako bazy technologicznej, co pozwala na elastyczne dostosowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki takiemu podejściu, creativestyle unika uzależnienia od dostawców technologii, co dodatkowo wpływa na ochronę danych i znaczne zmniejszenie kosztów. Agencja może pochwalić się ponad 20-letnim doświadczeniem, obejmując swoją działalnością 21 lokalizacji i zatrudniając ponad 2000 ekspertów. Projekty realizowane przez firmę, takie jak rebranding i migracja do e-commerce dla Miele oraz rozwój globalnej platformy B2B dla Einhell, wyróżniają się nowoczesnym podejściem i efektywnością. Creativestyle wspiera swoich klientów na każdym etapie działalności cyfrowej, przyczyniając się do ich sukcesów i długoterminowego rozwoju.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creativestyle polska osiągnęła 14 664 183 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 664 183 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 163 189 zł.
Zysk netto wyniósł 500 994 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 924 361 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 664 183 zł w 2022 roku.
• 10 997 201 zł w 2021 roku.
• 9 293 868 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 69 050 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 500 994 zł w 2022 roku.
• -90 032 zł w 2021 roku.
• 362 340 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creativestyle polska wynosi 631 tys. zł.
EBITDA Creativestyle polska wynosi 707 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
83 681 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 630 787 zł w
2022 roku.
• -25 739 zł w
2021 roku.
• 470 441 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
89 252 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 707 136 zł w
2022 roku.
• 79 427 zł w
2021 roku.
• 663 091 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativestyle polska wynosi 12 931 967 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 151 870 zł a 36 660 458 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 685 732 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 931 967 zł w 2022 roku.
• 8 107 592 zł w 2021 roku.
• 8 488 919 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creativestyle polska wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,21% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 772 943
zł.
Koszty operacyjne Creativestyle polska wyniosły 14 033 396
zł.
Wynagrodzenia stanowią 20%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
185 008 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 772 943 zł w 2022 roku
• 2 271 192 zł w 2021 roku
• 3 339 646 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
20% w 2022 roku
•
21% w 2021 roku
•
38% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creativestyle polska wyniosła 2 798 928 zł.
a
ktywa trwałe to 87 750 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 711 178 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 798 928 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 535 827 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 263 102 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 392 008 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 798 928 zł w 2022 roku.
• 2 089 135 zł w 2021 roku.
• 1 621 629 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creativestyle polska wyniosły 1 263 102 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 798 928 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 223 176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 263 102 zł w 2022 roku
• 1 054 302 zł w 2021 roku
• 496 764 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku
• 31% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creativestyle polska wykazała przychody na poziomie 14 664 183 zł.
Organizacja zarobiła 609 079 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 108 085 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 500 994 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 391 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 108 085 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 67 182 zł w 2020 roku