BRAND GARDEN M. GŁOWACKA, A. PAWŁOWSKA SPÓŁKA JAWNA KRS
0000324629
NIP
8992663451
REGON
020925900

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
4 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
6 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-1 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
7 tys.
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
JARZĘBINOWA, 15A
Kod pocztowy
53-120
Rejestracja
2009-03-02
Rozpoczęcie działalności
2009-03-02
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY ZE WSPÓŁNIKÓW UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI.
Branże
Działalność agencji reklamowych Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Działalność agencji pracy tymczasowej Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Wydawanie gazet Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Działalność związana z oprogramowaniem Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Wydawanie książek Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Działalność związana z tłumaczeniami Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pozostała działalność związana ze sportem Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pozostałe drukowanie Działalność agencji reklamowych Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Działalność wspomagająca edukację Badanie rynku i opinii publicznej Transport drogowy towarów Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania
Opis
Agencja reklamowa BrandGarden, założona ponad 14 lat temu we Wrocławiu, łączy wswojej działalności kreatywność z profesjonalizmem, aby oferować kompleksowe rozwiązania marketingowe i reklamowe dla szerokiego spektrum klientów. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii reklamowych zarówno klasycznych (ATL, BTL), jak i digitalowych, skupiając się na sektorze farmaceutycznym oraz obsługując również deweloperów nieruchomości, producentów słodyczy, kosmetyków i maszyn ogrodniczych. Ze względu na swoje doświadczenie w marketingu farmaceutycznym, agencja doskonale orientuje się w regulacjach prawnych dotyczących reklamy, co wyróżnia ją na tle konkurencji. BrandGarden nie ogranicza się jedynie do kampanii reklamowych, ale oferuje również usługi związane z brandingiem, projektowaniem wizualnym, tworzeniem stron internetowych oraz organizacją wydarzeń. Zespół agencji składa się z entuzjastycznych i kreatywnych profesjonalistów, którzy przekształcają wizje klientów w wyjątkowe kampanie, angażujące odbiorców i budujące długotrwałe relacje. Współpraca z BrandGarden opiera się na zaufaniu oraz transparentnej komunikacji, co pozwala klientom być na bieżąco z postępami projektów.
W skrócie
  • Tworzenie kampanii reklamowych ATL i BTL
  • Specjalizacja w marketingu farmaceutycznym
  • Usługi z zakresu brandingu i identyfikacji wizualnej
  • Projektowanie stron internetowych i kampanii digitalowych
  • Organizacja wydarzeń dla klientów korporacyjnych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand garden m. głowacka, a. pawłowska osiągnęła 6012 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 6012 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 7337 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 1325 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -20 492 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6012 zł w 2018 roku.
• 26 504 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 89 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1325 zł w 2018 roku.
• -1414 zł w 2017 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wynosi -1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wynosi -1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 89 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1325 zł w 2018 roku.
• -1414 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 89 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -1325 zł w 2018 roku.
• -1414 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wynosi 7007 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 15 996 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -13 245 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7007 zł w 2018 roku.
• 20 253 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2018 roku.
• 0,00% w 2017 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wyniosła 4099 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 4099 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4099 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 3999 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 100 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -623 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4099 zł w 2018 roku.
• 4722 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -32%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -33%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wyniosły 100 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4099 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1179 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 100 zł w 2018 roku
• 1279 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 24.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2018 roku
• 27% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wykazała przychody na poziomie 6012 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -1325 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1325 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00004%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 wynosił on 0.00004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do BRAND GARDEN M. GŁOWACKA, A. PAWŁOWSKA