SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W RAZIE POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI DO KWOTY 50.000,00 ZŁ (PIEĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI POWYŻEJ KWOTY 50.000,00 ZŁ (PIEĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH)UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY Z PROKURENTEM.
Sprzedaż smartfonów, akcesoriów gamingowych i audio.
Współpraca z renomowanymi producentami.
Platforma B2B dla partnerów biznesowych.
Ponad 20-letnie doświadczenie w branży.
LAMEL Brands to dynamiczna hurtownia GSM oraz dystrybutor elektroniki, która rozpoczęła swoją działalność w 2017 roku. Skupia swoje wysiłki na zapewnieniu najwyższej jakości współpracy zarówno z dostawcami, jak i klientami, co pozwala jej na wypracowanie mocnej pozycji na polskim rynku elektroniki użytkowej. Oferta LAMEL Brands obejmuje różnorodne produkty, od smartfonów renomowanych marek, takich jak OPPO i NOKIA, przez akcesoria do gier, po sprzęt audio oraz elementy zabezpieczające, jak szkła ochronne i folie na ekrany. Dzięki partnerstwom z wiodącymi producentami i niszowymi dostawcami, firma jest w stanie dostarczać szeroki asortyment sprzętu dostosowanego do potrzeb różnych segmentów rynku. LAMEL Brands dysponuje skutecznymi i sprawdzonymi rozwiązaniami dystrybucyjnymi, które umożliwiają szybkie dostosowanie się do zmieniających się potrzeb rynku oraz efektywne reagowanie na zapytania klientów. Zespół firmy posiada ponad 20-letnie doświadczenie na międzynarodowych rynkach, co stanowi jej ogromny atut. Dodatkowo, LAMEL Brands posiada platformę B2B, która wspiera partnerów biznesowych w rozwoju ich działalności.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Lamel brands osiągnęła 11 182 248 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 181 416 zł. Pozostałe przychody to 832 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 119 820 zł.
Zysk netto wyniósł 61 597 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -147 442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 182 248 zł w 2023 roku.
• 7 698 390 zł w 2022 roku.
• 7 009 061 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -116 773 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 61 597 zł w 2023 roku.
• -1 086 418 zł w 2022 roku.
• 194 899 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Lamel brands wynosi 120 tys. zł.
EBITDA Lamel brands wynosi 139 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
146 187 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 119 674 zł w
2023 roku.
• -1 127 627 zł w
2022 roku.
• 137 321 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
143 015 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 138 883 zł w
2023 roku.
• -1 093 177 zł w
2022 roku.
• 182 726 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lamel brands wynosi 8 615 887 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
615 968 zł a 27 955 620 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -622 132 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 615 887 zł w 2023 roku.
• 6 000 730 zł w 2022 roku.
• 7 510 585 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lamel brands wynosi 0,24%. To oznacza, że firma ma szansę 0,24% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,034% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,24% w 2023 roku.
• 1,52% w 2022 roku.
• 0,14% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 288 539
zł.
Koszty operacyjne Lamel brands wyniosły 11 061 742
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
154 303 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 288 539 zł w 2023 roku
• 888 187 zł w 2022 roku
• 851 403 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
•
12% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lamel brands wyniosła 2 938 335 zł.
a
ktywa trwałe to 37 150 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 901 185 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 938 335 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 219 557 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 718 778 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -41 456 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 938 335 zł w 2023 roku.
• 2 780 228 zł w 2022 roku.
• 3 969 270 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lamel brands wyniosły 1 718 778 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 938 335 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 34 201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 718 778 zł w 2023 roku
• 1 622 268 zł w 2022 roku
• 1 224 892 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2023 roku
• 58% w 2022 roku
• 31% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lamel brands wykazała przychody na poziomie 11 182 248 zł.
Organizacja zarobiła 61 597 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 61 597 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -22 713 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Lamel brands wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.05%.