Organizacja Global media group osiągnęła 9042 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3065 zł. Pozostałe przychody to 5977 zł.
Całkowite koszty wyniosły 46 202 zł.
Strata netto wyniosła 43 137 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9042 zł w 2018 roku.
• 2 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -39 873 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -43 137 zł w 2018 roku.
• -3264 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Global media group wynosi 6852 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 22 605 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6851 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6852 zł w 2018 roku.
• 1 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Global media group wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,848% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2018 roku.
• 0,93% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Global media group wyniosła 5247 zł.
a
ktywa obrotowe to 5247 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5247 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1099 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4148 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -288 316 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5247 zł w 2018 roku.
• 293 563 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -822%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3,926%.
Marża operacyjna wyniosła -71%.
Marża netto wyniosła -477%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -821 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3927.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 191781 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 191524.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Global media group wyniosły 4148 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5247 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -610 929 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4148 zł w 2018 roku
• 615 077 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 130.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2018 roku
• 210% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Global media group wykazała przychody na poziomie 9042 zł.
Organizacja zarobiła -43 137 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -43 137 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Global media group wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 26% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.0003%.