Organizacja B.o.t - aircraft osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 35 505 zł.
Strata netto wyniosła 35 505 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -53 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 176 459 zł w 2022 roku.
• 375 468 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 40 106 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -35 505 zł w 2023 roku.
• -2884 zł w 2022 roku.
• 80 890 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT B.o.t - aircraft wynosi -4 tys. zł.
EBITDA B.o.t - aircraft wynosi -4 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
42 874 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -3710 zł w
2023 roku.
• 42 152 zł w
2022 roku.
• 120 716 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
40 097 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -3710 zł w
2023 roku.
• 42 152 zł w
2022 roku.
• 122 085 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji B.o.t - aircraft wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -35 583 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 117 639 zł w 2022 roku.
• 573 873 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji B.o.t - aircraft wynosi 2,75%. To oznacza, że firma ma szansę 2,75% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,215% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,75% w 2023 roku.
• 1,53% w 2022 roku.
• 1,07% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne B.o.t - aircraft wyniosły 3710
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-63 620 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
11.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów B.o.t - aircraft wyniosła 875 716 zł.
a
ktywa obrotowe to 875 716 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 875 716 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -613 331 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 489 048 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4191 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 875 716 zł w 2023 roku.
• 878 212 zł w 2022 roku.
• 1 216 986 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła -2,318,481%.
Marża netto wyniosła -22,190,800%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -386399.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3698452.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania B.o.t - aircraft wyniosły 1 489 048 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 875 716 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 170%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23 178 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 489 048 zł w 2023 roku
• 1 456 038 zł w 2022 roku
• 1 791 928 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 170% w 2023 roku
• 166% w 2022 roku
• 147% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja B.o.t - aircraft wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -35 505 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -35 505 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja B.o.t - aircraft wykazała zysk netto większy niż 25% organizacji z branży "Produkcja statków powietrznych, statków kosmicznych i podobnych maszyn".
Organizacja wykazała przychód większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000000001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 25% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 13% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.000000001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
B.o.t Aircraft Limited
posiada 7928 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 16.11.2012 jest
B.o.t Aircraft Limited
kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.01.2009 do 16.11.2012
był B.o.t Aircraft Limited
kontrolując 80% udziałów.
W okresie od 25.07.2008 do 05.01.2009 najwięcej udziałów posiadał Berlinmont Thibaud Charles. Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.