SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU,GDY ZARZĄD SPÓŁKI JEST WIELOOSOBOWY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA W JEJ IMENIU OŚWIADCZEŃ, WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Pomoc w definiowaniu kluczowych parametrów sprzedaży
Wsparcie w wdrażaniu rozwiązań CRM
Doświadczenie w różnych branżach, w tym IT i usługach finansowych
Customer Centric Selling Poland to organizacja specjalizująca się w stosowaniu metodyki CustomerCentric Selling®, która koncentruje się na budowaniu klientocentrycznej kultury sprzedaży. Jej misją jest wspieranie klientów w wyróżnianiu się na konkurencyjnym rynku dzięki efektywnemu podejściu do sprzedaży, co szczególnie sprawdza się w sektorze B2B oraz sprzedaży rozwiązań technologicznych i złożonych usług. Każde wsparcie, które oferują, zarówno w postaci szkoleń, jak i konsultacji, ma na celu rozwijanie kompetencji sprzedażowych oraz pomaganie w implementacji profesjonalnych środowisk sprzedaży. Organizacja dostarcza narzędzia i strategie, które definiują kluczowe etapy procesu sprzedaży, co pozwala ich klientom na osiąganie wymiernych wyników, takich jak zwiększenie liczby klientów, poprawa parametrów sprzedaży oraz skracanie cykli sprzedaży. Customer Centric Selling Poland zyskała reputację jako wiarygodny partner w wielu branżach, a ich metodyka była doceniana przez wielu ekspertów i klientów, co świadczy o jej skuteczności na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Customer centric selling poland osiągnęła 1 509 408 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 508 974 zł. Pozostałe przychody to 434 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 113 997 zł.
Zysk netto wyniósł 394 977 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 73 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 509 408 zł w 2023 roku.
• 1 575 021 zł w 2022 roku.
• 1 369 574 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 63 683 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 394 977 zł w 2023 roku.
• 201 452 zł w 2022 roku.
• 74 809 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Customer centric selling poland wynosi 3 151 765 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
565 585 zł a 5 529 678 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 389 263 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 151 765 zł w 2023 roku.
• 2 125 174 zł w 2022 roku.
• 1 330 548 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Customer centric selling poland wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-418 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 433 418 zł w 2023 roku
• 610 015 zł w 2022 roku
• 474 708 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
40% w 2023 roku
•
47% w 2022 roku
•
38% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Customer centric selling poland wyniosła 1 043 998 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 043 998 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 043 998 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 754 113 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 289 885 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 130 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 043 998 zł w 2023 roku.
• 580 563 zł w 2022 roku.
• 364 086 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 52%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Customer centric selling poland wyniosły 289 885 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 043 998 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 019 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 289 885 zł w 2023 roku
• 221 427 zł w 2022 roku
• 206 402 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Customer centric selling poland wykazała przychody na poziomie 1 509 408 zł.
Organizacja zarobiła 432 336 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 37 359 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 394 977 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5819 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 37 359 zł w 2023 roku
• 21 977 zł w 2022 roku
• 1000 zł w 2021 roku
Organizacja Customer centric selling poland wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.03%.