AGENCJA REKLAMOWA Q SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000304621
NIP
6792968446
REGON
120651121

Podsumowanie

aktywa
981 tys.
przychód
433 tys.
zysk
41 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
RYNEK GŁÓWNY, 28
Kod pocztowy
31-010
Rejestracja
2008-04-25
Rozpoczęcie działalności
2008-02-29
Kapitał zakładowy
80000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.adagencyq.com
Email
info@adagencyq.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYMI DO REPREZENTACJI SPÓŁKI JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB POZOSTAŁYCH DWÓCH CZŁONKÓW ZARZADU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB KAŻDY POZOSTAŁY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa q osiągnęła 432 771 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 432 770 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 391 378 zł.
Zysk netto wyniósł 41 392 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 432 771 zł w 2020 roku.
• 470 920 zł w 2019 roku.
• 404 253 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2956 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 41 392 zł w 2020 roku.
• 45 398 zł w 2019 roku.
• 34 523 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa q wynosi 1 168 875 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 413 917 zł a 3 812 235 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 45 137 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 168 875 zł w 2020 roku.
• 1 179 288 zł w 2019 roku.
• 1 057 298 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa q wyniosła 981 242 zł.
a
ktywa obrotowe to 981 242 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 981 242 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 953 059 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 28 183 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 30 872 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 981 242 zł w 2020 roku.
• 922 484 zł w 2019 roku.
• 889 746 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa q wyniosły 28 183 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 981 242 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9566 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 28 183 zł w 2020 roku
• 10 817 zł w 2019 roku
• 23 476 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2020 roku
• 1% w 2019 roku
• 3% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa q wykazała przychody na poziomie 432 771 zł.
Organizacja zarobiła 45 486 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4094 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 41 392 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4385 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4094 zł w 2020 roku
• 13 086 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Agencja reklamowa q wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Oleksy Jakub posiada 720 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 01.03.2022 jest Oleksy Jakub kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.03.2015 do 01.03.2022 był Oleksy Jakub kontrolując 90% udziałów.
W okresie od 22.10.2012 do 06.03.2015 najwięcej udziałów posiadał Oleksy Jakub . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.