VISUAL MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000298882
NIP
9671280008
REGON
340396658

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,7 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
2,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-36 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2,2 mln
Info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
UL. BYDGOSKICH PRZEMYSŁOWCÓW, 6
Kod pocztowy
85-862
Rejestracja
2008-02-11
Rozpoczęcie działalności
2008-02-15
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
hello@visualmedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB Z PROKURENTEM.
Opis
  • Produkcja i tłoczenie płyt CD oraz DVD.
  • Produkcja płyt winylowych w technologii DMM.
  • Oferowanie indywidualnych projektów opakowań.
  • Usługi poligraficzne i authoring materiałów DVD oraz Blu-ray.
  • Współpraca z lokalnymi wydarzeniami kulturalnymi.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Visual media osiągnęła 2 177 372 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 177 098 zł. Pozostałe przychody to 273 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 213 562 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 36 463 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 93 905 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 177 372 zł w 2023 roku.
• 2 807 447 zł w 2022 roku.
• 2 589 158 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -14 692 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -36 463 zł w 2023 roku.
• 194 500 zł w 2022 roku.
• -7626 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Visual media wynosi 5 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Visual media wynosi 5 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 13 914 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 5279 zł w 2023 roku.
• 239 597 zł w 2022 roku.
• 24 362 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 13 914 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 5279 zł w 2023 roku.
• 239 597 zł w 2022 roku.
• 24 362 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Visual media wynosi 2 162 015 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 443 429 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 75 366 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 162 015 zł w 2023 roku.
• 3 387 411 zł w 2022 roku.
• 2 318 011 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Visual media wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 077 008 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Visual media wyniosły 2 171 819 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 50% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 143 486 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 077 008 zł w 2023 roku
• 950 651 zł w 2022 roku
• 968 354 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 50% w 2023 roku
• 37% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Visual media wyniosła 1 647 108 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 647 108 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 647 108 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 947 245 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 699 863 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 127 330 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 647 108 zł w 2023 roku.
• 1 436 702 zł w 2022 roku.
• 1 356 493 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Visual media wyniosły 699 863 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 647 108 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 64 368 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 699 863 zł w 2023 roku
• 452 994 zł w 2022 roku
• 567 285 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Visual media wykazała przychody na poziomie 2 177 372 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -36 272 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 191 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -36 463 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1586 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 191 zł w 2023 roku
• 27 227 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Visual media wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Antoszczak Robert posiada 800 udziałów, które stanowią 80% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Antoszczak Dariusz posiada 200 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 29.07.2019 jest Antoszczak Robert kontrolujący 80% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 11.02.2008 do 29.07.2019 był Antoszczak Robert kontrolując 99% udziałów.

Podobne organizacje do VISUAL MEDIA