BRS-BRANŻOWA REKLAMA SIECIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000293613
NIP
7422162289
REGON
280251802

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
116 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
0
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
0
Info
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Miejscowość
GIERŁOŻ
Adres
, 6
Kod pocztowy
11-400
Rejestracja
2007-11-26
Rozpoczęcie działalności
2007-12-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADAJĄ JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU LUB WICEPREZES

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brs-branżowa reklama sieciowa osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brs-branżowa reklama sieciowa wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brs-branżowa reklama sieciowa wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brs-branżowa reklama sieciowa wyniosła 116 042 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 112 818 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3223 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 116 042 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -19 193 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 135 235 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 116 042 zł w 2022 roku.
• 116 042 zł w 2021 roku.
• 116 042 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brs-branżowa reklama sieciowa wyniosły 135 235 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 116 042 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 135 235 zł w 2022 roku
• 135 235 zł w 2021 roku
• 135 235 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2022 roku
• 117% w 2021 roku
• 117% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brs-branżowa reklama sieciowa wykazała przychody na poziomie 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brs-branżowa reklama sieciowa wykazała zysk netto większy niż 29% organizacji z branży "Produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 22% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Partyka Anna posiada 75 udziałów, które stanowią 75% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Obidziński Marcin posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 29.10.2015 jest Partyka Anna kontrolujący 75% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 10.07.2012 do 29.10.2015 była Partyka Anna kontrolująca 75% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 24.07.2008 do 10.07.2012 najwięcej udziałów posiadał Czarnecki Mirosław . Jego udziały w tym czasie wynosiły 50%.