Organizacja Truck technika osiągnęła 2 986 277 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 985 863 zł. Pozostałe przychody to 414 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 018 509 zł.
Strata netto wyniosła 32 646 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 420 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 986 277 zł w 2021 roku.
• 2 637 651 zł w 2020 roku.
• 2 964 305 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 64 017 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -32 646 zł w 2021 roku.
• 247 809 zł w 2020 roku.
• 299 171 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck technika wynosi 2 556 072 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 465 693 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 397 128 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 556 072 zł w 2021 roku.
• 3 339 375 zł w 2020 roku.
• 3 576 736 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck technika wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,135% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
• 0,03% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck technika wyniosła 1 113 798 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 113 798 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 481 800 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 753 627 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 728 173 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 152 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 481 800 zł w 2021 roku.
• 1 313 011 zł w 2020 roku.
• 1 017 858 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 54.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck technika wyniosły 728 173 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 481 800 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3471 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 728 173 zł w 2021 roku
• 526 738 zł w 2020 roku
• 479 394 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2021 roku
• 40% w 2020 roku
• 47% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck technika wykazała przychody na poziomie 2 986 277 zł.
Organizacja zarobiła -32 646 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -32 646 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 25 819 zł w 2020 roku
• 16 796 zł w 2019 roku
Organizacja Truck technika wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Zientek Janusz
posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 22.08.2013 jest
Zientek Janusz
kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.03.2011 do 22.08.2013
był Zientek Janusz
kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 04.10.2007 do 30.03.2011:
• Zientek Janusz (50% udziałów)
• Morawski Adam (50% udziałów)