Organizacja "truck-trans" mieczysław anioł, sylwester jówko osiągnęła 17 480 647 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 17 479 118 zł. Pozostałe przychody to 1529 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 753 831 zł.
Zysk netto wyniósł 2 725 287 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 852 087 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 480 647 zł w 2022 roku.
• 12 566 107 zł w 2021 roku.
• 11 193 243 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 545 057 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 725 287 zł w 2022 roku.
• 1 180 245 zł w 2021 roku.
• 995 519 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT "truck-trans" mieczysław anioł, sylwester jówko wynosi 2,76 mln zł.
EBITDA "truck-trans" mieczysław anioł, sylwester jówko wynosi 3,11 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
531 177 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 758 811 zł w
2022 roku.
• 1 169 311 zł w
2021 roku.
• 992 277 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
550 216 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 109 601 zł w
2022 roku.
• 1 582 876 zł w
2021 roku.
• 1 374 813 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "truck-trans" mieczysław anioł, sylwester jówko wynosi 29 166 370 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6 611 455 zł a 43 701 618 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 847 227 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 166 370 zł w 2022 roku.
• 18 242 561 zł w 2021 roku.
• 16 248 863 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "truck-trans" mieczysław anioł, sylwester jówko wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 553 864
zł.
Koszty operacyjne "truck-trans" mieczysław anioł, sylwester jówko wyniosły 14 720 307
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
106 967 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 553 864 zł w 2022 roku
• 1 743 468 zł w 2021 roku
• 1 257 633 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2022 roku
•
15% w 2021 roku
•
12% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "truck-trans" mieczysław anioł, sylwester jówko wyniosła 10 858 347 zł.
a
ktywa trwałe to 4 556 782 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 301 565 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 858 347 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 815 273 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 043 074 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 626 585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 858 347 zł w 2022 roku.
• 8 359 180 zł w 2021 roku.
• 7 726 736 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "truck-trans" mieczysław anioł, sylwester jówko wyniosły 2 043 074 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 858 347 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 50 222 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 043 074 zł w 2022 roku
• 1 500 278 zł w 2021 roku
• 1 320 568 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "truck-trans" mieczysław anioł, sylwester jówko wykazała przychody na poziomie 17 480 647 zł.
Organizacja zarobiła 2 725 287 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 725 287 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja "truck-trans" mieczysław anioł, sylwester jówko wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Przygotowanie terenu pod budowę".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
"TRUCK-TRANS" MIECZYSŁAW ANIOŁ, SYLWESTER JÓWKO