ADBOARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000281908
NIP
7881935070
REGON
300566198

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
19,7 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
9,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-491 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
9,5 mln
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
PORAŻYN
Adres
, 68D
Kod pocztowy
64-330
Rejestracja
2007-06-11
Rozpoczęcie działalności
2007-05-02
Kapitał zakładowy
220000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
info@adboard.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Opis
ADBOARD to wiodący producent zewnętrznych nośników reklamowych, który oferujekompleksowe rozwiązania w zakresie reklamy wizualnej. Specjalizując się w tworzeniu różnorodnych produktów, firma dostarcza innowacyjne systemy identyfikacji wizualnej, w tym wiaty przystankowe, billboardy, wyświetlacze LED oraz systemy Digital Signage. Dzięki zespołowi wysoko wykwalifikowanych specjalistów, ADBOARD zapewnia, że wszystkie produkty przechodzą staranną kontrolę jakości, co przyczynia się do ich niezawodności i długoletniego użytkowania. Unikalnym aspektem firmy jest możliwość realizacji indywidualnych projektów na specjalne życzenie klientów, co wyróżnia ADBOARD na tle konkurencji. Dzięki zaawansowanej technologii i dbałości o detal, firma zyskała reputację solidnego partnera w branży reklamowej.
W skrócie
  • Producent nośników reklamy zewnętrznej
  • Oferuje systemy identyfikacji wizualnej
  • Realizuje wiaty przystankowe i billboardy
  • Wysoka jakość produktów kontrolowana na każdym etapie
  • Możliwość realizacji indywidualnych projektów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Adboard osiągnęła 9 157 560 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 9 157 363 zł. Pozostałe przychody to 197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 9 648 457 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 491 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 287 656 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 157 560 zł w 2023 roku.
• 21 181 521 zł w 2022 roku.
• 18 115 515 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -155 721 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -491 093 zł w 2023 roku.
• -2 068 953 zł w 2022 roku.
• 814 640 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Adboard wynosi 9 530 996 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 22 893 900 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 179 101 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 530 996 zł w 2023 roku.
• 17 915 290 zł w 2022 roku.
• 20 681 561 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adboard wynosi 1,51%. To oznacza, że firma ma szansę 1,51% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,117% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,51% w 2023 roku.
• 2,26% w 2022 roku.
• 0,56% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Adboard wyniosła 19 710 297 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 8 194 943 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 11 515 354 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 710 297 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 4 567 941 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 142 356 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -636 772 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 710 297 zł w 2023 roku.
• 19 335 581 zł w 2022 roku.
• 23 128 486 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Adboard wyniosły 15 142 356 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 710 297 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -603 205 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 142 356 zł w 2023 roku
• 14 276 547 zł w 2022 roku
• 16 000 499 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2023 roku
• 74% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Adboard wykazała przychody na poziomie 9 157 560 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -491 093 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -491 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -15 653 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 64 307 zł w 2022 roku
• 209 392 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Adboard wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Produkcja konstrukcji metalowych i ich części".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szulc Hubert posiada 439 udziałów, które stanowią 99.8% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 16.11.2012 jest Szulc Hubert kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.04.2008 do 16.11.2012:
• Szulc Hubert (50% udziałów)
• Ad Board International B.v. (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 11.06.2007 do 16.04.2008 najwięcej udziałów posiadał Szulc Hubert . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.