SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
ADBOARD to wiodący producent zewnętrznych nośników reklamowych, który oferujekompleksowe rozwiązania w zakresie reklamy wizualnej. Specjalizując się w tworzeniu różnorodnych produktów, firma dostarcza innowacyjne systemy identyfikacji wizualnej, w tym wiaty przystankowe, billboardy, wyświetlacze LED oraz systemy Digital Signage. Dzięki zespołowi wysoko wykwalifikowanych specjalistów, ADBOARD zapewnia, że wszystkie produkty przechodzą staranną kontrolę jakości, co przyczynia się do ich niezawodności i długoletniego użytkowania. Unikalnym aspektem firmy jest możliwość realizacji indywidualnych projektów na specjalne życzenie klientów, co wyróżnia ADBOARD na tle konkurencji. Dzięki zaawansowanej technologii i dbałości o detal, firma zyskała reputację solidnego partnera w branży reklamowej.
W skrócie
Producent nośników reklamy zewnętrznej
Oferuje systemy identyfikacji wizualnej
Realizuje wiaty przystankowe i billboardy
Wysoka jakość produktów kontrolowana na każdym etapie
Możliwość realizacji indywidualnych projektów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adboard osiągnęła 9 157 560 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 157 363 zł. Pozostałe przychody to 197 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 648 457 zł.
Strata netto wyniosła 491 093 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 287 656 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 157 560 zł w 2023 roku.
• 21 181 521 zł w 2022 roku.
• 18 115 515 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -155 721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -491 093 zł w 2023 roku.
• -2 068 953 zł w 2022 roku.
• 814 640 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adboard wynosi 9 530 996 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 22 893 900 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 179 101 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 530 996 zł w 2023 roku.
• 17 915 290 zł w 2022 roku.
• 20 681 561 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adboard wynosi 1,51%. To oznacza, że firma ma szansę 1,51% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,117% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,51% w 2023 roku.
• 2,26% w 2022 roku.
• 0,56% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adboard wyniosła 19 710 297 zł.
a
ktywa trwałe to 8 194 943 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 515 354 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 710 297 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 567 941 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 142 356 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -636 772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 710 297 zł w 2023 roku.
• 19 335 581 zł w 2022 roku.
• 23 128 486 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adboard wyniosły 15 142 356 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 710 297 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -603 205 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 142 356 zł w 2023 roku
• 14 276 547 zł w 2022 roku
• 16 000 499 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2023 roku
• 74% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adboard wykazała przychody na poziomie 9 157 560 zł.
Organizacja zarobiła -491 093 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -491 093 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -15 653 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 64 307 zł w 2022 roku
• 209 392 zł w 2021 roku