SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. JEŻELI ZARZĄD SPÓŁKI BĘDZIE JEDNOOSOBOWY, SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ JEDYNEGO CZŁONKA ZARZĄDU.
Organizacja Digital outdoor osiągnęła 9 308 540 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 308 540 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 184 814 zł.
Zysk netto wyniósł 1 123 726 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 331 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 308 540 zł w 2022 roku.
• 7 366 594 zł w 2021 roku.
• 6 388 521 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 136 380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 123 726 zł w 2022 roku.
• 2 556 541 zł w 2021 roku.
• -898 641 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital outdoor wynosi 14 088 749 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 388 153 zł a 23 271 349 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 288 775 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 088 749 zł w 2022 roku.
• 17 682 584 zł w 2021 roku.
• 4 886 967 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital outdoor wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 1,75% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital outdoor wyniosła 5 133 084 zł.
a
ktywa trwałe to 2 754 075 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 379 009 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 133 084 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 517 537 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 615 547 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 673 233 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 133 084 zł w 2022 roku.
• 4 497 430 zł w 2021 roku.
• 1 759 912 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital outdoor wyniosły 615 547 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 133 084 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -23 230 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 615 547 zł w 2022 roku
• 1 103 619 zł w 2021 roku
• 922 642 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku
• 52% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital outdoor wykazała przychody na poziomie 9 308 540 zł.
Organizacja zarobiła 1 424 124 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 300 398 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 123 726 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 38 951 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 300 398 zł w 2022 roku
• 254 475 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Digital outdoor wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Zubek Urszula
posiada 990 udziałów, które stanowią 49.5% firmy.