Trans Kampania to polska firma zajmująca się świadczeniem kompleksowych usług wzakresie transportu, spedycji oraz logistyki. Działa na rynku od 2006 roku, kładąc szczególny nacisk na profesjonalizm i zaangażowanie swoich pracowników. Zespół składa się z wykwalifikowanych specjalistów, dla których praca jest nie tylko obowiązkiem, ale także pasjonującym wyzwaniem. Oferta firmy obejmuje transport drogowy krajowy i międzynarodowy, spedycję drogową i kolejową, a także obsługę celną. Trans Kampania wyróżnia się na rynku dzięki doświadczeniu oraz umiejętnościom zespołu, co pozwala na efektywne zarządzanie procesami logistycznymi i dostosowanie ich do oczekiwań klienta. Firma stawia na rozwój i dbałość o relacje z kontrahentami, co przekłada się na liczne referencje i zaufanie ze strony partnerów. Dodatkowo, oferuje doradztwo w zakresie transportu materiałów niebezpiecznych, co czyni ją kompetentnym graczem w branży TSL.
W skrócie
Usługi transportowe krajowe i międzynarodowe
Spedycja drogowa i kolejowa
Obsługa celna i doradztwo w zakresie transportu ADR
Zespół składający się z doświadczonych specjalistów
Działalność na rynku od 2006 roku
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Trans kampania osiągnęła 13 056 863 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 024 114 zł. Pozostałe przychody to 32 749 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 939 871 zł.
Zysk netto wyniósł 84 243 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -884 075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 056 863 zł w 2023 roku.
• 15 195 172 zł w 2022 roku.
• 11 183 553 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 84 243 zł w 2023 roku.
• 267 087 zł w 2022 roku.
• 237 206 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Trans kampania wynosi 10 554 390 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
842 431 zł a 32 642 158 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -471 839 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 554 390 zł w 2023 roku.
• 12 648 124 zł w 2022 roku.
• 9 653 871 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Trans kampania wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,046% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Trans kampania wyniosła 4 061 007 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 061 007 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 061 007 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 017 123 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 043 884 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -276 549 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 061 007 zł w 2023 roku.
• 4 766 048 zł w 2022 roku.
• 5 710 728 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Trans kampania wyniosły 2 043 884 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 061 007 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -422 465 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 043 884 zł w 2023 roku
• 2 833 168 zł w 2022 roku
• 4 044 935 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2023 roku
• 59% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Trans kampania wykazała przychody na poziomie 13 056 863 zł.
Organizacja zarobiła 121 214 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 36 971 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 84 243 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 31% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2360 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 36 971 zł w 2023 roku
• 64 118 zł w 2022 roku
• 25 095 zł w 2021 roku