Organizacja Mammut - ciężki transport osiągnęła 2 836 742 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 980 726 zł. Pozostałe przychody to 856 016 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 131 300 zł.
Strata netto wyniosła 150 574 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -246 801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 836 742 zł w 2023 roku.
• 2 746 040 zł w 2022 roku.
• 5 132 252 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -339 826 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -150 574 zł w 2023 roku.
• -112 227 zł w 2022 roku.
• 2 850 283 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mammut - ciężki transport wynosi 570 tys. zł.
EBITDA Mammut - ciężki transport wynosi 1,17 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
324 512 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 569 920 zł w
2023 roku.
• 862 866 zł w
2022 roku.
• 2 188 888 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
318 442 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 167 427 zł w
2023 roku.
• 1 444 498 zł w
2022 roku.
• 3 048 410 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mammut - ciężki transport wynosi 15 864 221 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 74 522 984 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 276 875 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 864 221 zł w 2023 roku.
• 15 916 683 zł w 2022 roku.
• 28 992 793 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mammut - ciężki transport wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 436 407
zł.
Koszty operacyjne Mammut - ciężki transport wyniosły 1 410 806
zł.
Wynagrodzenia stanowią 31%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-6463 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 436 407 zł w 2023 roku
• 383 026 zł w 2022 roku
• 296 616 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
31% w 2023 roku
•
25% w 2022 roku
•
15% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mammut - ciężki transport wyniosła 18 910 498 zł.
a
ktywa trwałe to 14 182 839 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 727 659 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 18 910 498 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 18 630 746 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 279 751 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 009 471 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 18 910 498 zł w 2023 roku.
• 18 995 104 zł w 2022 roku.
• 19 097 250 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mammut - ciężki transport wyniosły 279 751 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 18 910 498 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -257 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 279 751 zł w 2023 roku
• 213 784 zł w 2022 roku
• 203 704 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mammut - ciężki transport wykazała przychody na poziomie 2 836 742 zł.
Organizacja zarobiła -78 797 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 71 777 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -150 574 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -91% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -51 153 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 71 777 zł w 2023 roku
• 94 976 zł w 2022 roku
• 222 720 zł w 2021 roku