Organizacja Mammut - ciężki transport osiągnęła 2 746 040 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 390 388 zł. Pozostałe przychody to 355 652 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 502 615 zł.
Strata netto wyniosła 112 227 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -314 302 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 746 040 zł w 2022 roku.
• 5 132 252 zł w 2021 roku.
• 7 950 690 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -400 122 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -112 227 zł w 2022 roku.
• 2 850 283 zł w 2021 roku.
• 5 051 948 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mammut - ciężki transport wynosi 863 tys. zł.
EBITDA Mammut - ciężki transport wynosi 1,44 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
330 825 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 862 866 zł w
2022 roku.
• 2 188 888 zł w
2021 roku.
• 4 376 428 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
326 716 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 444 498 zł w
2022 roku.
• 3 048 410 zł w
2021 roku.
• 5 327 253 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mammut - ciężki transport wynosi 15 916 683 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 75 125 279 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 342 742 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 916 683 zł w 2022 roku.
• 28 992 793 zł w 2021 roku.
• 37 521 821 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mammut - ciężki transport wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 383 026
zł.
Koszty operacyjne Mammut - ciężki transport wyniosły 1 527 523
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-18 432 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 383 026 zł w 2022 roku
• 296 616 zł w 2021 roku
• 328 214 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2022 roku
•
15% w 2021 roku
•
17% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mammut - ciężki transport wyniosła 18 995 104 zł.
a
ktywa trwałe to 11 606 972 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 388 132 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 18 995 104 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 18 781 320 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 213 784 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 428 286 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 18 995 104 zł w 2022 roku.
• 19 097 250 zł w 2021 roku.
• 16 275 238 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mammut - ciężki transport wyniosły 213 784 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 18 995 104 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -322 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 213 784 zł w 2022 roku
• 203 704 zł w 2021 roku
• 257 148 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mammut - ciężki transport wykazała przychody na poziomie 2 746 040 zł.
Organizacja zarobiła -17 251 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 94 976 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -112 227 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -551% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -56 744 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 94 976 zł w 2022 roku
• 222 720 zł w 2021 roku
• 911 176 zł w 2020 roku