WŁASNOŚĆ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO LUB SAMORZĄDOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Miejski zakład komunikacyjny osiągnęła 16 944 194 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 933 998 zł. Pozostałe przychody to 10 196 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 722 446 zł.
Zysk netto wyniósł 211 552 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 317 428 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 944 194 zł w 2023 roku.
• 16 124 220 zł w 2022 roku.
• 14 190 332 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 929 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 211 552 zł w 2023 roku.
• 36 698 zł w 2022 roku.
• 186 428 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Miejski zakład komunikacyjny wynosi 337 tys. zł.
EBITDA Miejski zakład komunikacyjny wynosi 837 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
11 088 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 336 513 zł w
2023 roku.
• 197 662 zł w
2022 roku.
• 343 434 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
18 489 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 836 890 zł w
2023 roku.
• 688 710 zł w
2022 roku.
• 829 889 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Miejski zakład komunikacyjny wynosi 14 550 239 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 115 521 zł a 42 360 486 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 536 146 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 550 239 zł w 2023 roku.
• 12 737 134 zł w 2022 roku.
• 11 449 270 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Miejski zakład komunikacyjny wynosi 0,42%. To oznacza, że firma ma szansę 0,42% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,272% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,42% w 2023 roku.
• 1,61% w 2022 roku.
• 1,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 9 640 734
zł.
Koszty operacyjne Miejski zakład komunikacyjny wyniosły 16 597 485
zł.
Wynagrodzenia stanowią 58%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
549 460 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 9 640 734 zł w 2023 roku
• 8 666 046 zł w 2022 roku
• 8 353 324 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
58% w 2023 roku
•
54% w 2022 roku
•
60% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Miejski zakład komunikacyjny wyniosła 7 496 650 zł.
a
ktywa trwałe to 5 768 837 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 727 813 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 496 650 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 210 535 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 286 115 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -315 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 496 650 zł w 2023 roku.
• 6 842 322 zł w 2022 roku.
• 7 689 599 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Miejski zakład komunikacyjny wyniosły 4 286 115 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 496 650 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -674 202 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 286 115 zł w 2023 roku
• 4 387 839 zł w 2022 roku
• 6 031 814 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Miejski zakład komunikacyjny wykazała przychody na poziomie 16 944 194 zł.
Organizacja zarobiła 334 100 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 122 548 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 211 552 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 37% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8045 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 122 548 zł w 2023 roku
• 89 871 zł w 2022 roku
• 134 257 zł w 2021 roku