GRUPA AMP MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000238276
NIP
6312466125
REGON
240135671

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
239 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
459 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
50 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
621 tys.
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CZĘSTOCHOWA
Adres
ALEJA NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY, 38A
Kod pocztowy
42-200
Rejestracja
2005-07-20
Rozpoczęcie działalności
2005-08-20
Kapitał zakładowy
170000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ZAŚ PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
GRUPA AMP MEDIA specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań w obszarzee-commerce oraz zarządzania informacjami o produktach. Oferuje szeroki wachlarz usług, które obejmują wdrożenie systemów klasy B2B oraz B2C, integracje z platformami takimi jak Magento oraz Comarch ERP. Ich unikalną ofertą jest system AMP Product Information Management (PIM), który centralizuje i zarządza danymi o produktach, co pozwala na efektywne prowadzenie działalności i osiąganie lepszych wyników sprzedażowych. GRUPA AMP MEDIA angażuje się w dostosowywanie systemów do indywidualnych potrzeb swoich klientów, co czyni ją atrakcyjnym partnerem w branży. Dzięki licznym realizacjom, firma zdobyła zaufanie wielu znanych marek, co potwierdza jej profesjonalizm oraz doświadczenie w branży e-commerce. Misją GRUPY AMP MEDIA jest wspieranie rozwoju biznesów klientów poprzez efektywne rozwiązania technologiczne oraz marketingowe.
W skrócie
  • Wdrożenie systemów e-commerce (B2B i B2C)
  • Integracja i wdrożenie systemów ERP oraz PIM
  • Tworzenie spersonalizowanych rozwiązań technologicznych
  • Wsparcie w strategiach sprzedażowych i marketingowych
  • Realizacja projektów dla znanych marek

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa amp media osiągnęła 459 372 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 459 372 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 409 439 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 49 933 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -171 274 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 459 372 zł w 2023 roku.
• 579 765 zł w 2022 roku.
• 577 268 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2636 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 49 933 zł w 2023 roku.
• -111 746 zł w 2022 roku.
• 58 386 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Grupa amp media wynosi 621 149 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 115 171 zł a 1 148 430 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -127 811 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 621 149 zł w 2023 roku.
• 464 231 zł w 2022 roku.
• 779 920 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa amp media wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Grupa amp media wyniosła 239 036 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 8694 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 230 342 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 239 036 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 153 561 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 85 476 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -32 928 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 239 036 zł w 2023 roku.
• 254 344 zł w 2022 roku.
• 373 580 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Grupa amp media wyniosły 85 476 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 239 036 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -28 814 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 85 476 zł w 2023 roku
• 150 716 zł w 2022 roku
• 158 206 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2023 roku
• 59% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa amp media wykazała przychody na poziomie 459 372 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 52 084 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 2151 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 49 933 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1555 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2151 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 9804 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa amp media wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Żmijewski Maciej posiada 850 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kluczewski Piotr posiada 850 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kluczewski Piotr (50% udziałów)
• Żmijewski Maciej (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 06.08.2009 do 27.10.2010:
• Nowak Adam (33% udziałów)
• Kluczewski Piotr (33% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 27.03.2006 do 06.08.2009 najwięcej udziałów posiadał Simiński Bernard . Jego udziały w tym czasie wynosiły 29%.

Podobne organizacje do GRUPA AMP MEDIA

Organizacja Numer KRS
1
0000318853
2
0000394331
3
0000677366
4
0000357158
5
0000144846
6
0000546230
7
0000511100
8
0000666047
9
0000572906
10
0000672652
11
0000520874
12
0000337667
13
0000154122
14
0000488686
15
0000284720
16
0000869804
17
0000199318
18
0000611184
19
0000002758
20
0000479207
21
0000291662
22
0000649537
23
0000518892
24
0000438611
25
0000399824
26
0000360135
27
0000597016
28
0000962746
29
0000359012
30
0000237403