SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
- W PRZYPADKU ZARZĄDU DWUOSOBOWEGO - KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE - W PRZYPADKU ZARZĄDU LICZĄCEGO WIĘCEJ NIŻ DWÓCH CZŁONKÓW - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE BĄDŹ JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Szkolenia z zakresu jakości i bezpieczeństwa żywności.
Audyty biologa terenowego i wdrożenie systemów jakości.
Wydawanie czasopisma branżowego "Bezpieczeństwo i Higiena Żywności".
Konsultacje dotyczące planów technologicznych dla zakładów spożywczych.
Organizacja konferencji tematycznych w obszarze bezpieczeństwa żywności.
Biuro Promocji Jakości sp. z o.o. to organizacja dedykowana poprawie jakości oraz bezpieczeństwa żywności. Działalność biura obejmuje szeroki wachlarz usług w zakresie szkoleń, publikacji oraz promocji skutecznych praktyk w branży spożywczej. Misją BPJ jest osiągnięcie najlepszych rozwiązań dla sektora żywnościowego, co zrealizowane jest poprzez indywidualne podejście do klientów oraz długoletnie doświadczenie w branży. Wyspecjalizowani specjaliści oferują audyty, wdrażanie systemów jakości oraz konsultacje dotyczące planów technologicznych. Biuro Promocji Jakości od 15 lat wydaje czasopismo „Bezpieczeństwo i Higiena Żywności”, które cieszy się dużym zainteresowaniem wśród przedstawicieli przemysłu, urzędów kontrolnych oraz środowiska akademickiego. Organizacja kładzie duży nacisk na kompleksowe i długofalowe wsparcie, wiedząc, że każdy zakład produkcyjny wymaga dostosowanego podejścia w celach optymalizacji jakości ich produktów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Biuro promocji jakości osiągnęła 215 886 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 120 500 zł. Pozostałe przychody to 95 386 zł.
Całkowite koszty wyniosły 183 291 zł.
Strata netto wyniosła 62 791 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -61 351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 215 886 zł w 2019 roku.
• 7608 zł w 2018 roku.
• 338 588 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -19 390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -62 791 zł w 2019 roku.
• -144 096 zł w 2018 roku.
• -24 012 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Biuro promocji jakości wynosi 143 924 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 539 715 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -75 834 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 143 924 zł w 2019 roku.
• 5072 zł w 2018 roku.
• 295 592 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Biuro promocji jakości wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2019 roku.
• 0,09% w 2018 roku.
• 0,02% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 132 045
zł.
Koszty operacyjne Biuro promocji jakości wyniosły 278 483
zł.
Wynagrodzenia stanowią 47%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-37 366 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 132 045 zł w 2019 roku
• 41 600 zł w 2018 roku
• 206 778 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
47% w 2019 roku
•
28% w 2018 roku
•
57% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Biuro promocji jakości wyniosła 44 156 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 11 443 zł.
a
ktywa obrotowe to 32 713 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 44 156 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -113 732 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 157 889 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -45 527 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 44 156 zł w 2019 roku.
• 60 758 zł w 2018 roku.
• 135 209 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -142%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 55%.
Marża operacyjna wyniosła -131%.
Marża netto wyniosła -29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -62.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -61.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Biuro promocji jakości wyniosły 157 889 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 44 156 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 358%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 57 917 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 157 889 zł w 2019 roku
• 111 699 zł w 2018 roku
• 42 054 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 163.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 358% w 2019 roku
• 184% w 2018 roku
• 31% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Biuro promocji jakości wykazała przychody na poziomie 215 886 zł.
Organizacja zarobiła -62 791 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -62 791 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Biuro promocji jakości wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.008%.