Organizacja Sting communication osiągnęła 219 616 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 218 924 zł. Pozostałe przychody to 692 zł.
Całkowite koszty wyniosły 187 972 zł.
Zysk netto wyniósł 30 952 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 32 979 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 219 616 zł w 2022 roku.
• 252 159 zł w 2021 roku.
• 58 327 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 952 zł w 2022 roku.
• 7763 zł w 2021 roku.
• 8625 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sting communication wynosi 328 149 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
57 931 zł a 549 041 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 58 334 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 328 149 zł w 2022 roku.
• 233 874 zł w 2021 roku.
• 102 281 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sting communication wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 34 430
zł.
Koszty operacyjne Sting communication wyniosły 178 716
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6886 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 34 430 zł w 2022 roku
• 58 604 zł w 2021 roku
• 11 816 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2022 roku
•
24% w 2021 roku
•
24% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sting communication wyniosła 496 208 zł.
a
ktywa obrotowe to 496 208 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 496 208 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 77 241 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 418 967 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 54 680 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 496 208 zł w 2022 roku.
• 560 110 zł w 2021 roku.
• 313 946 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sting communication wyniosły 418 967 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 496 208 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 418 967 zł w 2022 roku
• 513 821 zł w 2021 roku
• 275 419 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku
• 88% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sting communication wykazała przychody na poziomie 219 616 zł.
Organizacja zarobiła 34 600 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3648 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 952 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 730 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3648 zł w 2022 roku
• 999 zł w 2021 roku
• 883 zł w 2020 roku
Organizacja Sting communication wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.005%.