PEM DIRECT MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000211418
NIP
7781376406
REGON
639713780

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
605 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
651 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-27 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
844 tys.
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
SZELĄGOWSKA, 41
Kod pocztowy
61-626
Rejestracja
2004-07-02
Rozpoczęcie działalności
2000-02-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuro@pem.biz.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
PEM Direct Marketing jest firmą założoną w 1999 roku, specjalizującą się woutsourcingu usług marketingowych, szczególnie w obszarze marketingu bezpośredniego. Z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, firma zrealizowała setki kampanii telemarketingowych, wykonując miliony przesyłek i e-maili. Dzięki zespołowi profesjonalnych konsultantów, PEM Direct Marketing obsługuje różnorodne potrzeby klientów, oferując wsparcie i porady w różnych sytuacjach. W ofercie firmy znajdują się między innymi obsługa infolinii, centra obsługi klienta, kampanie telemarketingowe oraz tworzenie baz danych. Dedykowanie czas swoich klientów w kampaniach lojalnościowych, a także programy Mystery Call i Mystery Email podkreślają zaangażowanie firmy w dostarczanie skutecznych rozwiązań marketingowych. Zadowolenie klientów, w tym renomowanych marek, stanowi najlepszy dowód efektywności ich działań.
W skrócie
  • Outsourcing usług marketingowych od 1999 roku
  • Kampanie telemarketingowe i obsługa infolinii
  • Tworzenie baz danych oraz mailingi
  • Programy lojalnościowe i badania jakości usług

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pem direct marketing osiągnęła 651 418 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 629 501 zł. Pozostałe przychody to 21 917 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 656 991 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 27 490 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -8052 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 651 418 zł w 2023 roku.
• 694 373 zł w 2022 roku.
• 676 267 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2916 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -27 490 zł w 2023 roku.
• 798 zł w 2022 roku.
• -1183 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Pem direct marketing wynosi 843 561 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 182 840 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8822 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 843 561 zł w 2023 roku.
• 895 693 zł w 2022 roku.
• 879 832 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pem direct marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Pem direct marketing wyniosła 604 723 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 12 572 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 592 151 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 604 723 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 545 710 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 59 013 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 814 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 604 723 zł w 2023 roku.
• 661 368 zł w 2022 roku.
• 620 831 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Pem direct marketing wyniosły 59 013 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 604 723 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4893 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 59 013 zł w 2023 roku
• 88 587 zł w 2022 roku
• 48 849 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pem direct marketing wykazała przychody na poziomie 651 418 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -27 490 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -27 490 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 419 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pem direct marketing wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Polish European Media posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.

Podobne organizacje do PEM DIRECT MARKETING

Organizacja Numer KRS
1
0000638502
2
0000314979
3
0000335670
4
0000003609
5
0000262422
6
0000380166
7
0000472260
8
0000437803
9
0000664862
10
0000669327
11
0000294284
12
0000495293
13
0000841567
14
0000608146
15
0000533594
16
0000731160
17
0000346482
18
0000047637
19
0000433656
20
0000488392
21
0000677734
22
0000432757
23
0000637572
24
0000653155
25
0000509170
26
0000126100
27
0000192983
28
0000405689
29
0000660535
30
0000520550