Organizacja "zakład budownictwa drogowego" osiągnęła 1917 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1917 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 908 zł.
Strata netto wyniosła 18 991 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -59 172 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1917 zł w 2022 roku.
• 303 687 zł w 2021 roku.
• 413 384 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -18 709 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -18 991 zł w 2022 roku.
• 89 696 zł w 2021 roku.
• 225 713 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT "zakład budownictwa drogowego" wynosi -19 tys. zł.
EBITDA "zakład budownictwa drogowego" wynosi -19 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
18 709 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -18 991 zł w
2022 roku.
• 96 914 zł w
2021 roku.
• 70 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
18 709 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -18 991 zł w
2022 roku.
• 96 914 zł w
2021 roku.
• 70 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "zakład budownictwa drogowego" wynosi 724 780 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 858 676 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -70 272 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 724 780 zł w 2022 roku.
• 1 465 225 zł w 2021 roku.
• 2 015 152 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "zakład budownictwa drogowego" wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,045% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne "zakład budownictwa drogowego" wyniosły 20 908
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-21 120 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 89 917 zł w 2021 roku
• 75 736 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
14.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
43% w 2021 roku
•
42% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "zakład budownictwa drogowego" wyniosła 1 108 581 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 108 581 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 108 581 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 964 669 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 143 912 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 35 624 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 108 581 zł w 2022 roku.
• 1 426 158 zł w 2021 roku.
• 1 323 418 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła -991%.
Marża netto wyniosła -991%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -337.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -337.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "zakład budownictwa drogowego" wyniosły 143 912 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 108 581 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 701 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 143 912 zł w 2022 roku
• 220 848 zł w 2021 roku
• 207 804 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "zakład budownictwa drogowego" wykazała przychody na poziomie 1917 zł.
Organizacja zarobiła -18 991 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -18 991 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 7206 zł w 2021 roku
• 9002 zł w 2020 roku