MID OCEAN BRANDS POLSKA to firma specjalizująca się w tworzeniu spersonalizowanychprezentów promocyjnych, które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki w sposób efektywny kosztowo, szybki i zrównoważony. Oferują szeroki wybór produktów, w tym odzież, akcesoria, artykuły biurowe, gadżety technologiczne oraz asortyment związany z sportem i rekreacją. W ich ofercie znajdują się zarówno produkty jednorazowe, jak i te wykonane z materiałów ekologicznych. MID OCEAN BRANDS POLSKA kładzie duży nacisk na zasady zrównoważonego rozwoju, oferując m.in. produkty z recyklingu oraz promując odpowiedzialne źródła zasobów. Firma wyróżnia się bogatym portfolio z ponad 400 nowymi produktami wprowadzanymi rocznie. Oferują również możliwość personalizacji, by dostosować produkty do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki zaawansowanej technologii druku oraz obszernej logistyce, MID OCEAN BRANDS POLSKA jest w stanie szybko realizować zamówienia na dużą skalę, co czyni ją atrakcyjnym partnerem w dziedzinie marketingu i reklamy.
W skrócie
Produkcja spersonalizowanych prezentów promocyjnych
Szeroki asortyment, w tym odzież i akcesoria
Zrównoważone rozwiązania ekologiczne
Możliwość personalizacji produktów dla klientów
Więcej niż 400 nowych produktów rocznie
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mid ocean brands polska osiągnęła 77 441 616 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 77 418 174 zł. Pozostałe przychody to 23 441 zł.
Całkowite koszty wyniosły 68 282 264 zł.
Zysk netto wyniósł 9 135 911 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9 057 380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 77 441 616 zł w 2023 roku.
• 54 835 278 zł w 2022 roku.
• 32 814 179 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 871 158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9 135 911 zł w 2023 roku.
• 7 941 949 zł w 2022 roku.
• 4 625 031 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mid ocean brands polska wynosi 95 060 819 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6 889 433 zł a 193 604 039 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 176 252 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 95 060 819 zł w 2023 roku.
• 74 318 611 zł w 2022 roku.
• 43 882 518 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mid ocean brands polska wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mid ocean brands polska wyniosła 15 196 304 zł.
a
ktywa trwałe to 57 342 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 138 962 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 196 304 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9 185 911 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 010 393 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 705 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 196 304 zł w 2023 roku.
• 13 934 241 zł w 2022 roku.
• 6 477 887 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 60%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mid ocean brands polska wyniosły 6 010 393 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 196 304 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 833 874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 010 393 zł w 2023 roku
• 5 942 291 zł w 2022 roku
• 1 802 856 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mid ocean brands polska wykazała przychody na poziomie 77 441 616 zł.
Organizacja zarobiła 11 279 239 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 143 328 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9 135 911 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 203 641 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 143 328 zł w 2023 roku
• 1 869 375 zł w 2022 roku
• 1 085 164 zł w 2021 roku