PRO-MEDIA-ART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000196346
NIP
7251795526
REGON
472364943

Podsumowanie

aktywa
4 tys.
przychód
4 tys.
zysk
558
wartość firmy
5 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
KŁOSOWA, 18E
Kod pocztowy
91-230
Rejestracja
2004-02-26
Rozpoczęcie działalności
2000-09-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE ŁĄCZNE DWÓCH OSÓB SPOŚRÓD CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Branże

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pro-media-art osiągnęła 4000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3442 zł.
Zysk netto wyniósł 558 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -3240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4000 zł w 2022 roku.
• 6982 zł w 2021 roku.
• 15 103 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1441 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 558 zł w 2022 roku.
• 1937 zł w 2021 roku.
• 1026 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pro-media-art wynosi 4897 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 10 000 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3299 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4897 zł w 2022 roku.
• 12 403 zł w 2021 roku.
• 15 645 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pro-media-art wyniosła 3684 zł.
a
ktywa obrotowe to 3684 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3684 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1264 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4948 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1610 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3684 zł w 2022 roku.
• 855 zł w 2021 roku.
• 6725 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -44%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pro-media-art wyniosły 4948 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3684 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 134%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4948 zł w 2022 roku
• 2677 zł w 2021 roku
• 4764 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 24.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 134% w 2022 roku
• 313% w 2021 roku
• 71% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pro-media-art wykazała przychody na poziomie 4000 zł.
Organizacja zarobiła 558 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 558 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2019 roku

Wyniki na tle rynku "Reklama" (73.1)

Organizacja Pro-media-art wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Reklama".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 9% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pawłowski Jacek posiada 38 udziałów, które stanowią 38% firmy.
Walczyńska Jadwiga posiada 38 udziałów, które stanowią 38% firmy.
Smuga Konrad posiada 12 udziałów, które stanowią 12% firmy.
Krucz Andrzej posiada 12 udziałów, które stanowią 12% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Pawłowski Jacek (38% udziałów)
• Walczyńska Jadwiga (38% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 26.02.2004 do 13.08.2007:
• Pawłowski Jacek (26% udziałów)
• Walczyńska Jadwiga (26% udziałów)

Podobne organizacje do PRO-MEDIA-ART