Kompleksowa obsługa marketingowa od strategii po realizację
Tworzenie wartości dodanej dla konsumentów i marek
Zintegrowane kampanie w różnych kanałach komunikacyjnych
Focus na budowanie lojalności i relacji z odbiorcami
Specjaliści z doświadczeniem w ATL, PR i mediach społecznościowych
Brand Support to agencja marketingowa, która łączy zespół specjalistów zgłębiających tajniki budowania silnych marek w różnych kanałach komunikacji, obejmujących zarówno ATL, PR, jak i media społecznościowe oraz nowe technologie. Dzięki holistycznemu podejściu i współpracy zespołowej, firma oferuje kompleksowe wsparcie reklamowe od etapu strategii, przez kreatywność, aż po realizację projektów. Kluczowym elementem filozofii Brand Support jest tworzenie wartości dodanej dla konsumentów – agencja skupia się na tym, aby marki nie tylko sprzedawały produkty, ale również zyskiwały znaczenie w życiu ich użytkowników, budując lojalność i długoterminowe relacje. Zespół Brand Support to grupa ludzi, których łączy nie tylko wspólna praca, ale również filozofia pełna wzajemnego szacunku, kreatywności i ciągłego dążenia do innowacyjnych rozwiązań. W ramach swojej oferty agencja realizuje kampanie marketingowe, które są skierowane do konsumentów, podkreślając wartości marki, co pozwala nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale również na realizację działań, które mają na celu dotarcie do serc i umysłów odbiorców. Brand Support z powodzeniem realizuje różnorodne projekty, w tym marketing internetowy oraz kampanie związane z zintegrowanym marketingiem dla znanych marek.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand support osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -329 708 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 213 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 95 041 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 132 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand support wynosi 1466 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7820 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -229 833 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1466 zł w 2023 roku.
• 1466 zł w 2022 roku.
• 2138 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand support wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,127% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-74 611 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand support wyniosła 1955 zł.
a
ktywa trwałe to 1500 zł.
a
ktywa obrotowe to 455 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1955 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1955 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -61 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1955 zł w 2023 roku.
• 1955 zł w 2022 roku.
• 1955 zł w 2021 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 115.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1955 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -48 236 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand support wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku