Organizacja Anna maria graphic product osiągnęła 3 665 794 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 620 816 zł. Pozostałe przychody to 44 978 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 465 457 zł.
Zysk netto wyniósł 1 155 359 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -64 875 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 665 794 zł w 2023 roku.
• 4 527 837 zł w 2022 roku.
• 3 091 283 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 317 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 155 359 zł w 2023 roku.
• 1 195 285 zł w 2022 roku.
• -870 297 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Anna maria graphic product wynosi 7 178 251 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
112 951 zł a 16 175 029 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 745 814 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 178 251 zł w 2023 roku.
• 7 799 698 zł w 2022 roku.
• 2 060 856 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Anna maria graphic product wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,257% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,95% w 2022 roku.
• 2,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Anna maria graphic product wyniosła 1 065 925 zł.
a
ktywa trwałe to 13 498 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 052 428 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 065 925 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 150 602 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 915 324 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -54 462 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 065 925 zł w 2023 roku.
• 1 095 184 zł w 2022 roku.
• 1 205 181 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 108%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 767%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 117.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Anna maria graphic product wyniosły 915 324 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 065 925 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -273 835 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 915 324 zł w 2023 roku
• 2 099 941 zł w 2022 roku
• 3 405 224 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2023 roku
• 192% w 2022 roku
• 283% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Anna maria graphic product wykazała przychody na poziomie 3 665 794 zł.
Organizacja zarobiła 1 155 359 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 155 359 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Anna maria graphic product wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.004%.