Organizacja Brand stores osiągnęła 2 091 229 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 745 433 zł. Pozostałe przychody to 345 796 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 570 280 zł.
Zysk netto wyniósł 175 153 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 22 431 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 091 229 zł w 2023 roku.
• 1 258 499 zł w 2022 roku.
• 1 014 983 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3151 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 175 153 zł w 2023 roku.
• 490 815 zł w 2022 roku.
• 230 988 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand stores wynosi 12 889 086 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 751 526 zł a 57 569 723 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 486 557 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 889 086 zł w 2023 roku.
• 13 465 217 zł w 2022 roku.
• 11 895 454 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand stores wynosi 0,37%. To oznacza, że firma ma szansę 0,37% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,035% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,37% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
• 0,22% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand stores wyniosła 27 441 767 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 21 808 080 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 633 687 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 27 441 767 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 14 392 431 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 049 336 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 876 583 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 441 767 zł w 2023 roku.
• 27 079 735 zł w 2022 roku.
• 24 268 890 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 51%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand stores wyniosły 13 049 336 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 441 767 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 264 582 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 049 336 zł w 2023 roku
• 12 862 457 zł w 2022 roku
• 10 542 427 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand stores wykazała przychody na poziomie 2 091 229 zł.
Organizacja zarobiła 377 839 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 202 686 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 175 153 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 54% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 14 690 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 202 686 zł w 2023 roku
• 163 317 zł w 2022 roku
• 10 392 zł w 2021 roku
Organizacja Brand stores wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Julke Sławomir
posiada 7912 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 13.03.2008 jest
Julke Sławomir
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.02.2008 do 13.03.2008
był Iannelli Gherardo
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 01.10.2003 do 14.02.2008 najwięcej udziałów posiadał Iannelli Gherardo. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.