Organizacja Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc osiągnęła 334 353 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 331 903 zł. Pozostałe przychody to 2450 zł.
Całkowite koszty wyniosły 323 757 zł.
Zysk netto wyniósł 8147 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 13 945 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 334 353 zł w 2023 roku.
• 300 586 zł w 2022 roku.
• 244 966 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8147 zł w 2023 roku.
• 11 062 zł w 2022 roku.
• -13 329 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wynosi 6 tys. zł.
EBITDA Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wynosi 15 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
2456 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 5697 zł w
2023 roku.
• 11 062 zł w
2022 roku.
• -13 329 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
2456 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 15 155 zł w
2023 roku.
• 20 520 zł w
2022 roku.
• -3871 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wynosi 475 152 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
81 465 zł a 1 171 541 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 105 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 475 152 zł w 2023 roku.
• 458 192 zł w 2022 roku.
• 368 568 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 242 724
zł.
Koszty operacyjne Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wyniosły 326 207
zł.
Wynagrodzenia stanowią 74%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
8895 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 242 724 zł w 2023 roku
• 209 998 zł w 2022 roku
• 187 779 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
74% w 2023 roku
•
73% w 2022 roku
•
73% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wyniosła 300 940 zł.
a
ktywa trwałe to 225 852 zł.
a
ktywa obrotowe to 75 088 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 300 940 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 292 885 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8055 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1418 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 300 940 zł w 2023 roku.
• 297 240 zł w 2022 roku.
• 284 959 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wyniosły 8055 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 300 940 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -588 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8055 zł w 2023 roku
• 12 501 zł w 2022 roku
• 11 282 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wykazała przychody na poziomie 334 353 zł.
Organizacja zarobiła 8147 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8147 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wykazała zysk netto większy niż 49% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
REJONOWA SPÓŁDZIELNIA TRANSPORTU WIEJSKIEGO W OSTROŁĘC