Tate Multimedia to niezależny wydawca gier wideo, który z powodzeniem działa narynku od ponad 20 lat. Specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości i emocjonujących tytułów gier sportowych oraz akcji na wszystkie wiodące platformy. Firma jest działalnością, która nie tylko tworzy swoje produkcje, ale również wspiera inne zespoły deweloperskie w kręgu gier, oferując im doświadczenie i zasoby potrzebne do realizacji wymarzonych projektów. W portfolio Tate Multimedia znajdują się popularne tytuły, takie jak 'Kao The Kangaroo', 'Urban Trial Tricky', 'Steel Rats', 'Urban Trial Playground', i 'Voodolls', które zyskują uznanie użytkowników na platformach Steam, PlayStation, Xbox, Nintendo oraz Epic. Warto również podkreślić, że Tate Multimedia kładzie duży nacisk na współpracę z partnerami, oferując szeroką gamę usług, w tym finansowanie, globalne wydawanie, dystrybucję oraz wsparcie marketingowe. Dedykowany zespół pracowników z bogatym doświadczeniem w branży gier dąży do budowania trwałych relacji z innymi studiami, co przyczynia się do sukcesu zarówno ich własnych gier, jak i projektów partnerów.
W skrócie
Niezależny wydawca gier z ponad 20-letnim doświadczeniem
Specjalizacja w platformowych oraz sportowych grach akcji
Wydanie popularnych tytułów na głównych platformach
Wsparcie dla innych deweloperów poprzez finansowanie i marketing
Dążenie do budowania trwałych relacji z partnerami w branży
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tate multimedia osiągnęła 3 558 210 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 492 166 zł. Pozostałe przychody to 66 045 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 520 583 zł.
Strata netto wyniosła 3 028 417 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 393 883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 558 210 zł w 2022 roku.
• 1 532 223 zł w 2021 roku.
• 2 724 740 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -437 502 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3 028 417 zł w 2022 roku.
• -2 484 783 zł w 2021 roku.
• -1 546 213 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tate multimedia wynosi 2 372 140 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8 895 526 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 941 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 372 140 zł w 2022 roku.
• 2 326 970 zł w 2021 roku.
• 4 985 568 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tate multimedia wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,120% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,89% w 2022 roku.
• 2,09% w 2021 roku.
• 2,26% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tate multimedia wyniosła 27 943 258 zł.
a
ktywa trwałe to 14 096 816 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 846 441 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 27 943 258 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 287 767 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 29 231 024 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 541 803 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 943 258 zł w 2022 roku.
• 24 954 255 zł w 2021 roku.
• 21 173 579 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 235%.
Marża operacyjna wyniosła -62%.
Marża netto wyniosła -85%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 57.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tate multimedia wyniosły 29 231 024 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 943 258 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 105%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 132 221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 29 231 024 zł w 2022 roku
• 23 213 605 zł w 2021 roku
• 16 948 146 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 105% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
• 80% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tate multimedia wykazała przychody na poziomie 3 558 210 zł.
Organizacja zarobiła -3 011 194 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 223 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3 028 417 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -25 256 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 223 zł w 2022 roku
• 281 904 zł w 2021 roku
• 207 685 zł w 2020 roku