Pakiety dostosowane do potrzeb nowych i istniejących firm
Ponad 13 lat doświadczenia na rynku usług marketingowych
Makromedia to firma specjalizująca się w usługach związanych z widocznością w Internecie. Jej celem jest zwiększenie liczby odwiedzających strony internetowe klientów, umożliwiając im dotarcie do osób poszukujących oferowanych przez nich produktów oraz usług. W ofercie Makromedia można znaleźć szereg działań marketingowych, w tym publikację, analitykę, pozycjonowanie oraz promocję w Internecie. Dzięki ponad 13-letniemu doświadczeniu w branży, firma zdobyła zaufanie wielu klientów, w tym 716 przedsiębiorstw, a także pozycjonowała 43140 fraz kluczowych. Wysoki wskaźnik przedłużania umów (86%) potwierdza zadowolenie klientów z efektów pracy Makromedia. Firma dostarcza rozwiązania zarówno dla dużych, ogólnopolskich firm, jak i dla małych oraz średnich przedsiębiorstw, a także dla nowopowstałych działalności, oferując pakiety usług cenowo atrakcyjne oraz dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Makromedia stawia na profesjonalizm i doświadczenie w obszarze marketingu internetowego, korzystając z praktycznych narzędzi oraz wiedzy przekazanej przez Google.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Makromedia osiągnęła 99 751 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 99 749 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 110 218 zł.
Strata netto wyniosła 10 469 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -18 052 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 99 751 zł w 2023 roku.
• 154 632 zł w 2022 roku.
• 148 469 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -7229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -10 469 zł w 2023 roku.
• 22 687 zł w 2022 roku.
• 44 028 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Makromedia wynosi 96 149 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 249 377 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -43 230 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 96 149 zł w 2023 roku.
• 220 472 zł w 2022 roku.
• 284 711 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Makromedia wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 41 650
zł.
Koszty operacyjne Makromedia wyniosły 110 219
zł.
Wynagrodzenia stanowią 38%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6942 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 41 650 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
38% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Makromedia wyniosła 71 951 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to -776 zł.
a
ktywa obrotowe to 72 727 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 71 951 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 39 531 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 32 420 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -10 484 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 71 951 zł w 2023 roku.
• 42 499 zł w 2022 roku.
• 71 942 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -26%.
Marża operacyjna wyniosła -10%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Makromedia wyniosły 32 420 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 71 951 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1862 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 32 420 zł w 2023 roku
• 6984 zł w 2022 roku
• 59 114 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 82% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Makromedia wykazała przychody na poziomie 99 751 zł.
Organizacja zarobiła -10 469 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -10 469 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku