Organizacja Miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne osiągnęła 6 897 233 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 897 233 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 979 313 zł.
Strata netto wyniosła 82 079 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 593 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 897 233 zł w 2023 roku.
• 4 074 635 zł w 2022 roku.
• 4 097 243 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 182 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -82 079 zł w 2023 roku.
• -419 656 zł w 2022 roku.
• -161 391 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne wynosi -31 tys. zł.
EBITDA Miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne wynosi 168 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
44 490 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -31 035 zł w
2023 roku.
• -398 525 zł w
2022 roku.
• -154 653 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
60 803 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 167 540 zł w
2023 roku.
• -330 661 zł w
2022 roku.
• -79 580 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne wynosi 5 505 780 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 17 243 084 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 480 520 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 505 780 zł w 2023 roku.
• 3 235 678 zł w 2022 roku.
• 3 273 655 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2023 roku.
• 1,39% w 2022 roku.
• 0,43% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 655 317
zł.
Koszty operacyjne Miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne wyniosły 6 928 268
zł.
Wynagrodzenia stanowią 53%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
251 507 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 655 317 zł w 2023 roku
• 2 327 395 zł w 2022 roku
• 2 532 534 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
53% w 2023 roku
•
52% w 2022 roku
•
60% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne wyniosła 2 543 803 zł.
a
ktywa trwałe to 1 654 305 zł.
a
ktywa obrotowe to 889 499 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 543 803 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 210 165 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 333 638 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 302 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 543 803 zł w 2023 roku.
• 1 859 601 zł w 2022 roku.
• 1 780 753 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne wyniosły 1 333 638 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 543 803 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 189 761 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 333 638 zł w 2023 roku
• 1 167 262 zł w 2022 roku
• 1 057 874 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2023 roku
• 63% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne wykazała przychody na poziomie 6 897 233 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gmina Miasta Kraśnik
posiada 5923 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 17.04.2024 jest
Gmina Miasta Kraśnik
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.02.2020 do 17.04.2024
był Gmina Miasta Kraśnik
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 20.09.2002 do 25.02.2020 najwięcej udziałów posiadał Gmina Miejska Kraśnik. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE