SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI, ZAWIERANIA W JEJ IMIENIU UMÓW UPOWAŻNIENI SĄ: JEDNOOSOBOWO KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB ŁĄCZNIE DWÓCH PROKURENTÓW.
Doradztwo gospodarcze w zakresie rejestracji spółek
Przygotowywanie wniosków kredytowych i leasingowych
Zarządzanie finansami podmiotów gospodarczych
CMM Consulting Marketing Management sp. z o.o. to firma z siedzibą we Wrocławiu, działająca w branży księgowości oraz doradztwa gospodarczego od 1998 roku. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów w zakresie usług kadrowych i księgowych, w tym szerokiego wachlarza rozliczeń podatkowych. Biuro Rachunkowe CMM dysponuje zespołem wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy oferują profesjonalne usługi zarządzania finansami dla różnych podmiotów gospodarczych. Oprócz tradycyjnych usług księgowych, CMM angażuje się również w doradztwo gospodarcze, które obejmuje rejestrację spółek, tworzenie biznesplanów oraz przygotowywanie wniosków kredytowych i leasingowych. Firma dąży do dostarczenia swoim klientom nie tylko usług rachunkowych, ale również wsparcia w zakresie optymalizacji podatkowej oraz kontrole finansową. CMM jest znane z elastycznego podejścia do potrzeb klientów oraz dbałości o jakość świadczonych usług.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Cmm - consulting marketing management osiągnęła 5 305 574 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 296 625 zł. Pozostałe przychody to 8949 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 841 475 zł.
Zysk netto wyniósł 455 150 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 501 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 305 574 zł w 2023 roku.
• 3 940 846 zł w 2022 roku.
• 2 969 614 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 75 490 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 455 150 zł w 2023 roku.
• 48 656 zł w 2022 roku.
• 67 106 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Cmm - consulting marketing management wynosi 533 tys. zł.
EBITDA Cmm - consulting marketing management wynosi 545 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
86 501 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 533 208 zł w
2023 roku.
• 90 554 zł w
2022 roku.
• 116 720 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
84 558 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 545 132 zł w
2023 roku.
• 118 177 zł w
2022 roku.
• 127 160 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cmm - consulting marketing management wynosi 5 961 615 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
603 966 zł a 13 263 935 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 711 498 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 961 615 zł w 2023 roku.
• 3 120 952 zł w 2022 roku.
• 2 510 771 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cmm - consulting marketing management wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
128 131 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 329 368 zł w 2023 roku
• 881 652 zł w 2022 roku
• 585 699 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2023 roku
•
23% w 2022 roku
•
21% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cmm - consulting marketing management wyniosła 1 320 152 zł.
a
ktywa trwałe to 46 524 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 273 628 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 320 152 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 805 288 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 514 864 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 138 325 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 320 152 zł w 2023 roku.
• 827 337 zł w 2022 roku.
• 656 102 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cmm - consulting marketing management wyniosły 514 864 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 320 152 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 38 179 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 514 864 zł w 2023 roku
• 428 542 zł w 2022 roku
• 305 964 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2023 roku
• 52% w 2022 roku
• 47% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cmm - consulting marketing management wykazała przychody na poziomie 5 305 574 zł.
Organizacja zarobiła 511 899 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 56 749 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 455 150 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8303 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 56 749 zł w 2023 roku
• 21 940 zł w 2022 roku
• 10 567 zł w 2021 roku
Organizacja Cmm - consulting marketing management wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Lis Tomasz
posiada 156 udziałów, które stanowią 76.5% firmy.