ZAKŁAD NAPRAWY I BUDOWY WAGONÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000087418
NIP
6262496502
REGON
271001653

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
10,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
11 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-138 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
7 tys.
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
GLIWICE
Adres
BŁOGOSŁAWIONEGO CZESŁAWA, 13
Kod pocztowy
44-100
Rejestracja
2002-01-31
Rozpoczęcie działalności
1991-03-01
Kapitał zakładowy
8432000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD REPREZENTUJE SPÓŁKĘ W SĄDZIE I POZA SĄDEM. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DOWOLNI DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE, BĄDŹ JEDEN Z CZŁONKÓW ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Postępowanie układowe
Tak
Postępowanie upadłościowe
Tak
Branże
Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Wykonywanie instalacji elektrycznych Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Produkcja rur, przewodów, kształtowników zamkniętych i łączników, ze stali Przygotowanie terenu pod budowę Produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego i pneumatycznego Pozostałe badania i analizy techniczne Produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Handel paliwami gazowymi w systemie sieciowym Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Kucie, prasowanie, wytłaczanie i walcowanie metali; metalurgia proszków Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Demontaż wyrobów zużytych Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia Produkcja maszyn dla górnictwa i do wydobywania oraz budownictwa Produkcja wyrobów płaskich walcowanych na zimno Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Zakładanie stolarki budowlanej Produkcja pozostałych elektronicznych i elektrycznych przewodów i kabli Obróbka metali i nakładanie powłok na metale Produkcja łożysk, kół zębatych, przekładni zębatych i elementów napędowych Badanie rynku i opinii publicznej Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych Działalność portali internetowych Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych Produkcja maszyn do obróbki metalu Produkcja konstrukcji metalowych i ich części Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja pozostałych narzędzi mechanicznych Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja wyrobów tartacznych Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Sprzedaż hurtowa metali i rud metali Działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych Działalność związana z tłumaczeniami Dystrybucja paliw gazowych w systemie sieciowym Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność wspomagająca edukację Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Produkcja lokomotyw kolejowych oraz taboru szynowego Produkcja narzędzi Obróbka mechaniczna elementów metalowych Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Produkcja wyrobów formowanych na zimno Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Tynkowanie Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Produkcja złączy i śrub Produkcja farb, lakierów i podobnych powłok, farb drukarskich i mas uszczelniających Transport drogowy towarów Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Produkcja opakowań drewnianych Odzysk surowców z materiałów segregowanych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych Naprawa i konserwacja maszyn Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Działalność usługowa związana z przeprowadzkami Malowanie i szklenie Działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Zakład naprawy i budowy wagonów osiągnęła 10 713 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 10 600 zł. Pozostałe przychody to 113 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 148 957 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 138 357 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -348 644 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 713 zł w 2022 roku.
• 38 680 zł w 2021 roku.
• 18 372 118 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -149 330 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -138 357 zł w 2022 roku.
• -206 270 zł w 2021 roku.
• 14 568 307 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Zakład naprawy i budowy wagonów wynosi -138 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Zakład naprawy i budowy wagonów wynosi -138 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 148 246 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -138 470 zł w 2022 roku.
• -241 161 zł w 2021 roku.
• 15 566 139 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 148 246 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -138 470 zł w 2022 roku.
• -241 161 zł w 2021 roku.
• 15 566 139 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Zakład naprawy i budowy wagonów wynosi 7142 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 26 783 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -719 063 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7142 zł w 2022 roku.
• 25 787 zł w 2021 roku.
• 70 521 307 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zakład naprawy i budowy wagonów wynosi 64,3%. To oznacza, że firma ma szansę 64,3% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 10,39% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 64,3% w 2022 roku.
• 63,7% w 2021 roku.
• 14,9% w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1376 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Zakład naprawy i budowy wagonów wyniosły 149 070 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 1% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 69 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1376 zł w 2022 roku
• 78 805 zł w 2021 roku
• 1925 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Zakład naprawy i budowy wagonów wyniosła 10 085 975 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 3 188 426 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 6 897 549 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 085 975 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -22 330 121 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 32 416 095 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -173 774 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 085 975 zł w 2022 roku.
• 10 298 949 zł w 2021 roku.
• 11 483 519 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -1,306%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -1,291%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -268.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -265.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Zakład naprawy i budowy wagonów wyniosły 32 416 095 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 085 975 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 321%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3 298 824 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 32 416 095 zł w 2022 roku
• 32 490 713 zł w 2021 roku
• 33 469 013 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 25 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 321% w 2022 roku
• 315% w 2021 roku
• 291% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Zakład naprawy i budowy wagonów wykazała przychody na poziomie 10 713 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -138 357 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -138 357 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1 095 093 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Zakład naprawy i budowy wagonów wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Gfw posiada 1240 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 10.12.2009 jest Gfw kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 31.01.2002 do 10.12.2009 był Gfw kontrolując 85% udziałów.