Biuro Inżynierii Transportu - Pracownie Projektowe Cejrowski & Krych to firma zblisko 30-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w planowaniu oraz badaniach symulacyjnych sieci transportowych. W ramach swoich działań, biuro oferuje projektowanie dróg i ulic, a także wdrażanie systemów sterowania ruchem drogowym. Zespół składa się z doświadczonych ekspertów, którzy nie tylko realizują projekty, ale również współpracują z jednostkami samorządowymi oraz jednostkami dydaktycznymi, dostarczając im niezbędną wiedzę i wsparcie merytoryczne. Biuro Inżynierii Transportu wyróżnia się profesjonalizmem oraz umiejętnością dostosowywania swoich usług do indywidualnych potrzeb klientów, co pozwala na skuteczną realizację projektów dotyczących komunikacji w miastach i regionach.
W skrócie
Planowanie i badania symulacyjne sieci transportowych
Projektowanie dróg i ulic
Wdrażanie systemów sterowania ruchem drogowym
Wsparcie merytoryczne dla jednostek samorządowych i dydaktycznych
Realizacja projektów komunikacyjnych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Biuro inżynierii transportu - pracownie projektowe cejrowski & krych osiągnęła 1 084 644 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 084 625 zł. Pozostałe przychody to 18 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 030 251 zł.
Zysk netto wyniósł 54 375 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -148 799 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 084 644 zł w 2021 roku.
• 774 784 zł w 2020 roku.
• 1 168 254 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1216 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 54 375 zł w 2021 roku.
• -70 177 zł w 2020 roku.
• -191 686 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Biuro inżynierii transportu - pracownie projektowe cejrowski & krych wynosi 1 168 227 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
227 633 zł a 2 711 609 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -75 552 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 168 227 zł w 2021 roku.
• 703 375 zł w 2020 roku.
• 1 018 321 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Biuro inżynierii transportu - pracownie projektowe cejrowski & krych wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,19% w 2020 roku.
• 0,35% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Biuro inżynierii transportu - pracownie projektowe cejrowski & krych wyniosła 545 114 zł.
a
ktywa trwałe to 7702 zł.
a
ktywa obrotowe to 147 678 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 389 733 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 545 114 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 303 511 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 241 603 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 545 114 zł w 2021 roku.
• 731 171 zł w 2020 roku.
• 776 005 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Biuro inżynierii transportu - pracownie projektowe cejrowski & krych wyniosły 241 603 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 545 114 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 982 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 241 603 zł w 2021 roku
• 482 035 zł w 2020 roku
• 456 691 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2021 roku
• 66% w 2020 roku
• 59% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Biuro inżynierii transportu - pracownie projektowe cejrowski & krych wykazała przychody na poziomie 1 084 644 zł.
Organizacja zarobiła 54 375 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 54 375 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Biuro inżynierii transportu - pracownie projektowe cejrowski & krych wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.007%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do BIURO INŻYNIERII TRANSPORTU - PRACOWNIE PROJEKTOWE CEJROWSKI & KRYCH