Produkcja znaków drogowych - pionowych i poziomych.
Dostarczanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD).
Oznakowanie robót budowlanych w obszarach publicznych.
Ponad 30 lat doświadczenia w branży drogowej.
Skupienie na wysokich standardach jakości i terminowości dostaw.
Drogowe Centrum Produkcyjno-Handlowe "BiG" jest firmą działającą na rynku od ponad 30 lat, specjalizującą się w produkcji i dostarczaniu systemów oznakowania drogowego. Przykłada ogromną wagę do poprawy bezpieczeństwa na drogach, parkingach oraz w innych przestrzeniach publicznych. BiG oferuje kompleksowe usługi obejmujące projektowanie i produkcję znaków pionowych i poziomych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD) oraz oznakowanie robót budowlanych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii i innowacyjnych rozwiązań, firma zapewnia swoim klientom produkty o wysokich standardach jakości, które są zarówno funkcjonalne, jak i estetyczne. BiG wyróżnia się profesjonalizmem, terminowością dostaw oraz zaufaniem, jakim obdarzają ją klienci. Misją firmy jest nie tylko dostosowanie się do aktualnych norm, ale także przewidywanie przyszłych potrzeb rynku w obszarze bezpieczeństwa drogowego.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Drogowe centrum produkcyjno-handlowe "big" osiągnęła 16 753 635 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 654 942 zł. Pozostałe przychody to 98 692 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 384 622 zł.
Zysk netto wyniósł 1 270 320 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 538 461 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 753 635 zł w 2023 roku.
• 16 114 496 zł w 2022 roku.
• 15 982 078 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 197 469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 270 320 zł w 2023 roku.
• 2 168 431 zł w 2022 roku.
• 783 917 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Drogowe centrum produkcyjno-handlowe "big" wynosi 1,37 mln zł.
EBITDA Drogowe centrum produkcyjno-handlowe "big" wynosi 2,34 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
202 442 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 365 339 zł w
2023 roku.
• 2 045 276 zł w
2022 roku.
• 968 533 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
220 813 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 343 356 zł w
2023 roku.
• 2 968 262 zł w
2022 roku.
• 1 800 677 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Drogowe centrum produkcyjno-handlowe "big" wynosi 27 503 127 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
11 252 756 zł a 60 014 697 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 567 144 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 27 503 127 zł w 2023 roku.
• 29 913 088 zł w 2022 roku.
• 22 856 778 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Drogowe centrum produkcyjno-handlowe "big" wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 611 114
zł.
Koszty operacyjne Drogowe centrum produkcyjno-handlowe "big" wyniosły 15 289 603
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-36 587 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 611 114 zł w 2023 roku
• 1 129 641 zł w 2022 roku
• 1 374 207 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Drogowe centrum produkcyjno-handlowe "big" wyniosła 17 285 348 zł.
a
ktywa trwałe to 5 826 745 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 458 602 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 285 348 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 003 674 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 281 673 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 809 308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 285 348 zł w 2023 roku.
• 15 786 255 zł w 2022 roku.
• 12 981 748 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Drogowe centrum produkcyjno-handlowe "big" wyniosły 2 281 673 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 285 348 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 251 583 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 281 673 zł w 2023 roku
• 1 791 101 zł w 2022 roku
• 893 225 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 11% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Drogowe centrum produkcyjno-handlowe "big" wykazała przychody na poziomie 16 753 635 zł.
Organizacja zarobiła 1 368 439 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 98 119 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 270 320 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8412 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 98 119 zł w 2023 roku
• 15 359 zł w 2022 roku
• 232 456 zł w 2021 roku
Organizacja Drogowe centrum produkcyjno-handlowe "big" wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.