Organizacja Spectrum brands poland osiągnęła 130 624 337 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 130 133 838 zł. Pozostałe przychody to 490 499 zł.
Całkowite koszty wyniosły 127 500 257 zł.
Zysk netto wyniósł 2 633 581 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2 104 254 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 130 624 337 zł w 2023 roku.
• 162 468 724 zł w 2022 roku.
• 157 089 823 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 79 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 633 581 zł w 2023 roku.
• 5 567 533 zł w 2022 roku.
• 4 055 210 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spectrum brands poland wynosi 120 886 865 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
23 269 649 zł a 326 560 843 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 305 643 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 120 886 865 zł w 2023 roku.
• 151 877 078 zł w 2022 roku.
• 138 066 201 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spectrum brands poland wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spectrum brands poland wyniosła 55 679 732 zł.
a
ktywa trwałe to 3 658 753 zł.
a
ktywa obrotowe to 52 020 979 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 55 679 732 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 31 026 199 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 24 653 533 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 953 393 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 55 679 732 zł w 2023 roku.
• 74 377 252 zł w 2022 roku.
• 52 395 982 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spectrum brands poland wyniosły 24 653 533 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 55 679 732 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 098 924 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 24 653 533 zł w 2023 roku
• 45 984 634 zł w 2022 roku
• 29 570 899 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 62% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spectrum brands poland wykazała przychody na poziomie 130 624 337 zł.
Organizacja zarobiła 3 462 830 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 829 249 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 633 581 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -877 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 829 249 zł w 2023 roku
• 1 804 917 zł w 2022 roku
• 1 539 947 zł w 2021 roku
Organizacja Spectrum brands poland wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.5%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Spectrum Brands Benelux B.v.
posiada 600 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 20.09.2018 jest
Spectrum Brands Benelux B.v.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.09.2016 do 20.09.2018
był Spectrum Brands Europe Gmbh
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 19.10.2009 do 13.09.2016 najwięcej udziałów posiadał Rayovac Europe Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.