Organizacja Marketing house osiągnęła 318 973 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 310 876 zł. Pozostałe przychody to 8097 zł.
Całkowite koszty wyniosły 533 939 zł.
Strata netto wyniosła 223 064 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -353 728 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 318 973 zł w 2020 roku.
• 1 435 566 zł w 2019 roku.
• 2 197 824 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -67 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -223 064 zł w 2020 roku.
• -171 187 zł w 2019 roku.
• -160 465 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing house wynosi 950 061 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 932 866 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -374 497 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 950 061 zł w 2020 roku.
• 1 861 754 zł w 2019 roku.
• 2 498 316 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing house wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,10% w 2019 roku.
• 0,22% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing house wyniosła 1 055 978 zł.
a
ktywa trwałe to 7889 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 048 088 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 055 978 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 983 217 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 72 761 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -246 271 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 055 978 zł w 2020 roku.
• 1 379 318 zł w 2019 roku.
• 2 329 014 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -23%.
Marża operacyjna wyniosła -67%.
Marża netto wyniosła -70%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing house wyniosły 72 761 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 055 978 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -61 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 72 761 zł w 2020 roku
• 173 038 zł w 2019 roku
• 951 546 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2020 roku
• 13% w 2019 roku
• 41% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing house wykazała przychody na poziomie 318 973 zł.
Organizacja zarobiła -206 563 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 501 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -223 064 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4142 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 501 zł w 2020 roku
• 426 168 zł w 2019 roku
• 34 281 zł w 2018 roku
Organizacja Marketing house wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Hhp
posiada 16000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 05.10.2006 jest
Hhp
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.09.2005 do 05.10.2006
był Hhp
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 10.10.2001 do 14.09.2005 najwięcej udziałów posiadał Havas Advertising International S.a.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 56%.