SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Budownictwo wodno-inżynieryjne i drogowe osiągnęła 3 737 953 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 689 117 zł. Pozostałe przychody to 48 836 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 550 513 zł.
Zysk netto wyniósł 138 604 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 330 717 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 737 953 zł w 2023 roku.
• 1 721 544 zł w 2022 roku.
• 886 417 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -21 462 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 138 604 zł w 2023 roku.
• 67 795 zł w 2022 roku.
• 105 280 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Budownictwo wodno-inżynieryjne i drogowe wynosi 3 157 302 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
110 916 zł a 9 344 882 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 153 117 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 157 302 zł w 2023 roku.
• 1 425 838 zł w 2022 roku.
• 1 012 064 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Budownictwo wodno-inżynieryjne i drogowe wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,031% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 637 433
zł.
Koszty operacyjne Budownictwo wodno-inżynieryjne i drogowe wyniosły 3 575 689
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6968 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 637 433 zł w 2023 roku
• 428 893 zł w 2022 roku
• 325 824 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2023 roku
•
26% w 2022 roku
•
43% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Budownictwo wodno-inżynieryjne i drogowe wyniosła 412 313 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 22 966 zł.
a
ktywa obrotowe to 389 347 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 412 313 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 147 888 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 264 424 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -42 631 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 412 313 zł w 2023 roku.
• 679 370 zł w 2022 roku.
• 246 264 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Budownictwo wodno-inżynieryjne i drogowe wyniosły 264 424 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 412 313 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -157 424 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 264 424 zł w 2023 roku
• 670 086 zł w 2022 roku
• 304 774 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 19.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2023 roku
• 99% w 2022 roku
• 124% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Budownictwo wodno-inżynieryjne i drogowe wykazała przychody na poziomie 3 737 953 zł.
Organizacja zarobiła 154 911 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 307 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 138 604 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1992 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 307 zł w 2023 roku
• 10 069 zł w 2022 roku
• 380 zł w 2021 roku
Organizacja Budownictwo wodno-inżynieryjne i drogowe wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bizoń Jadwiga
posiada 95 udziałów, które stanowią 47.5% firmy.
Bizoń Tomasz
posiada 95 udziałów, które stanowią 47.5% firmy.
Dubiel Tomasz
posiada 10 udziałów, które stanowią 5% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Bizoń Tomasz (48% udziałów)
• Bizoń Jadwiga (48% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 29.03.2007 do 16.01.2023
był Bizoń Tomasz
kontrolując 95% udziałów.
W okresie od 21.11.2003 do 29.03.2007 najwięcej udziałów posiadał Bizoń Tomasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 85%.
Podobne organizacje do
BUDOWNICTWO WODNO-INŻYNIERYJNE I DROGOWE