SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
-W IMIENIU ZARZĄDU ZRZESZENIA DOKUMENTY PODPISUJE JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU A W RAZIE JEGO NIEOBECNOŚCI DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU. -DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH FUNDUSZY ZRZESZENIA W GRANICACH OKREŚLONYCH PRZEZ ZATWIERDZONY PRELIMINARZ BUDŻETOWY, WYMAGANY JEST PODPIS OSOBY KIERUJĄCEJ BIUREM ORAZ OSOBY KIERUJĄCEJ KSIĘGOWOŚCIĄ ZRZESZENIA. -DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH INNYCH SPRAW MAJĄTKOWYCH ZRZESZENIA WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU W TYM PODPIS SKARBNIKA.
Opolskie Zrzeszenie Przewoźników Drogowych w Opolu jest jedyną organizacją w regionie opolskim, która specjalizuje się w wsparciu i ułatwieniu działalności w zakresie transportu drogowego. Działa na rynku od 2000 roku, oferując szeroko zakrojone usługi, które obejmują pomoc w zakresie licencji, zezwoleń, a także rozliczania czasu pracy kierowców. Organizacja stawia na kompleksowość swoich działań, kierując swoje usługi zarówno do początkujących przewoźników, jak i do bardziej doświadczonych przedsiębiorstw w branży. Unikalnym aspektem OZPD jest skoncentrowanie się na edukacji i szkoleniach zawodowych, oferując kursy dotyczące uzyskania certyfikatu kompetencji zawodowego przewoźnika drogowego, co pomaga w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych wśród osób zajmujących się transportem. Organizacja współpracuje z różnymi instytucjami w zakresie wymiany informacji i rozwoju branży transportowej, co potwierdza jej aktywność oraz zaangażowanie w poprawę jakości usług w regionie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Opolskie zrzeszenie przewoźników drogowych w opol osiągnęła 307 953 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 177 772 zł. Pozostałe przychody to 130 181 zł.
Całkowite koszty wyniosły 206 459 zł.
Strata netto wyniosła 28 687 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -19 047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 307 953 zł w 2023 roku.
• 131 254 zł w 2022 roku.
• 324 242 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -21 844 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -28 687 zł w 2023 roku.
• -112 860 zł w 2022 roku.
• 51 606 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Opolskie zrzeszenie przewoźników drogowych w opol wynosi -159 tys. zł.
EBITDA Opolskie zrzeszenie przewoźników drogowych w opol wynosi -159 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
41 269 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -158 866 zł w
2023 roku.
• -121 548 zł w
2022 roku.
• 55 100 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
41 968 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -158 866 zł w
2023 roku.
• -121 548 zł w
2022 roku.
• 55 489 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Opolskie zrzeszenie przewoźników drogowych w opol wynosi 2 084 802 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 10 024 001 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -43 577 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 084 802 zł w 2023 roku.
• 1 988 518 zł w 2022 roku.
• 2 408 245 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Opolskie zrzeszenie przewoźników drogowych w opol wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 194 289
zł.
Koszty operacyjne Opolskie zrzeszenie przewoźników drogowych w opol wyniosły 336 638
zł.
Wynagrodzenia stanowią 58%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-5479 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 194 289 zł w 2023 roku
• 138 090 zł w 2022 roku
• 164 044 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
58% w 2023 roku
•
57% w 2022 roku
•
61% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Opolskie zrzeszenie przewoźników drogowych w opol wyniosła 2 517 399 zł.
a
ktywa trwałe to 2 300 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 217 399 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 517 399 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 506 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 398 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 908 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 517 399 zł w 2023 roku.
• 2 547 315 zł w 2022 roku.
• 2 655 490 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła -89%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Opolskie zrzeszenie przewoźników drogowych w opol wyniosły 11 398 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 517 399 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 398 zł w 2023 roku
• 12 627 zł w 2022 roku
• 7943 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Opolskie zrzeszenie przewoźników drogowych w opol wykazała przychody na poziomie 307 953 zł.
Organizacja zarobiła -28 687 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -28 687 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -999 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 3704 zł w 2021 roku
Organizacja Opolskie zrzeszenie przewoźników drogowych w opol wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
OPOLSKIE ZRZESZENIE PRZEWOŹNIKÓW DROGOWYCH W OPOL