SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRZEWODNICZĄCY ZWIĄZKU REPREZENTUJE ZWIĄZEK NA ZEWNĄTRZ I DZIAŁA W JEGO IMIENIU. DO PODEJMOWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH ZWIĄZKU NIE NALEŻĄCYCH DO ZWYKŁEGO ZARZĄDU UPRAWNIENI SĄ ŁĄCZNIE PRZEWODNICZĄCY ZWIĄZKU I SKARBNIK. W PRZYPADKU GDY JEDNA Z TYCH OSÓB Z PRZYCZYN NIEZALEŻNYCH NIE MOŻE ZŁOŻYĆ STOSOWNEGO OŚWIADCZENIA, ZAMIAST NIEJ OŚWIADCZENIE MOŻE ZŁOŻYĆ JEDEN Z CZŁONKÓW ZARZĄDU GŁÓWNEGO.
Działania na rzecz poprawy legislacji transportowej
Walka z szarą strefą w branży transportowej
Dialog z władzami państwowymi i samorządowymi
Reprezentowanie interesów członków na rynku
Ogólnopolski Związek Pracodawców Transportu Drogowego (OZPTD) to organizacja zrzeszająca przedsiębiorców zajmujących się transportem drogowym, która powstała w 1998 roku. Została utworzona z inicjatywy przewoźników, którzy dostrzegli potrzebę harmonizacji warunków prowadzenia działalności transportowej w Polsce. Celem OZPTD jest ochrona interesów swoich członków poprzez skuteczne działania mające na celu poprawę legislacji dotyczącej transportu drogowego oraz ograniczenie niekorzystnych praktyk rynkowych, w tym walkę z szarą strefą. Organizacja jest największym związkiem pracodawców w kraju, co zapewnia jej silną pozycję w dialogu z władzami państwowymi oraz samorządowymi. OZPTD angażuje się w różnorodne inicjatywy mające na celu podnoszenie świadomości o zagadnieniach związanych z transportem oraz reprezentowanie swoich członków w kwestiach regulacyjnych. Dzięki aktywnemu podejściu do problemów branży, OZPTD odgrywa kluczową rolę w wdrażaniu działań, które umożliwiają polskim przewoźnikom konkurowanie na rynku krajowym i międzynarodowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ogólnopolski związek pracodawców transportu drogoweg osiągnęła 646 196 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 442 806 zł. Pozostałe przychody to 203 390 zł.
Całkowite koszty wyniosły 419 719 zł.
Zysk netto wyniósł 23 087 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -346 656 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 646 196 zł w 2023 roku.
• 1 892 615 zł w 2022 roku.
• 3 363 448 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -12 413 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 23 087 zł w 2023 roku.
• -507 877 zł w 2022 roku.
• 84 358 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ogólnopolski związek pracodawców transportu drogoweg wynosi 1 718 871 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
230 868 zł a 6 377 207 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -349 160 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 718 871 zł w 2023 roku.
• 2 440 155 zł w 2022 roku.
• 4 139 050 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ogólnopolski związek pracodawców transportu drogoweg wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ogólnopolski związek pracodawców transportu drogoweg wyniosła 1 650 490 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1 392 381 zł.
a
ktywa obrotowe to 258 110 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 650 490 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 594 302 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 56 189 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -103 745 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 650 490 zł w 2023 roku.
• 1 820 437 zł w 2022 roku.
• 2 404 793 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -39%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ogólnopolski związek pracodawców transportu drogoweg wyniosły 56 189 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 650 490 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -12 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 56 189 zł w 2023 roku
• 249 222 zł w 2022 roku
• 325 701 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ogólnopolski związek pracodawców transportu drogoweg wykazała przychody na poziomie 646 196 zł.
Organizacja zarobiła 23 087 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 23 087 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1867 zł w 2021 roku
Organizacja Ogólnopolski związek pracodawców transportu drogoweg wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.07%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do OGÓLNOPOLSKI ZWIĄZEK PRACODAWCÓW TRANSPORTU DROGOWEG