ONLINE COMMUNICATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000019547
NIP
7831554199
REGON
634205866

Podsumowanie

aktywa
48 tys.
przychód
22 tys.
zysk
-9 tys.
wartość firmy
48 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. ŚW. MARCIN, 29
Kod pocztowy
61-806
Rejestracja
2001-06-26
Rozpoczęcie działalności
2001-07-04
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU DWUOSOBOWEGO LUB SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ DWÓCH OSÓB, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Online communication osiągnęła 21 562 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 562 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 30 462 zł.
Strata netto wyniosła 8900 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -8064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 562 zł w 2022 roku.
• 76 121 zł w 2021 roku.
• 68 250 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -8900 zł w 2022 roku.
• 27 279 zł w 2021 roku.
• -64 514 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Online communication wynosi 48 235 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 180 588 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -12 508 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 48 235 zł w 2022 roku.
• 200 400 zł w 2021 roku.
• 65 576 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Online communication wyniosła 47 615 zł.
a
ktywa obrotowe to 47 615 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 56 515 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 54 047 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2468 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -9950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 47 615 zł w 2022 roku.
• 57 949 zł w 2021 roku.
• 67 698 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -16%.
Marża operacyjna wyniosła -41%.
Marża netto wyniosła -41%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Online communication wyniosły 2468 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 47 615 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -440 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2468 zł w 2022 roku
• 3902 zł w 2021 roku
• 40 931 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
• 60% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Online communication wykazała przychody na poziomie 21 562 zł.
Organizacja zarobiła -8900 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -8900 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Online communication wykazała zysk netto większy niż 18% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 18% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Jusiak Bogusław posiada 75 udziałów, które stanowią 75% firmy.
Jusiak Piotr posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największym udziałowcem od 19.12.2022 jest Jusiak Bogusław kontrolujący 75% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 04.03.2015 do 19.12.2022 był Jusiak Bogusław kontrolując 75% udziałów.
W okresie od 21.03.2003 do 04.03.2015 najwięcej udziałów posiadał Olejniczak Wojciech . Jego udziały w tym czasie wynosiły 45%.