SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OKREŚLONE W ART.29 §2 KODEKSU SPÓŁEK HANDLOWYCH PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE: 1) WSPÓLNIKOWI GRZEGORZOWI DŁUBAKOWI DZIAŁAJĄCEMU SAMODZIELNIE, ALBO 2) WSPÓLNIKOWI GRZEGORZOWI WIECZORKOWI DZIAŁAJĄCEMU ŁĄCZNIE ZE WSPÓLNIKIEM GRZEGORZEM DŁUBAKIEM OSOBIŚCIE LUB PRZEZ PEŁNOMOCNIKA.
Organizacja Transport krajowy i zagraniczny - eurotransport dłubak osiągnęła 67 178 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 zł. Pozostałe przychody to 67 175 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 138 404 zł.
Strata netto wyniosła 1 138 401 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -772 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 67 178 zł w 2022 roku.
• 825 567 zł w 2021 roku.
• 493 479 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -763 862 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 138 401 zł w 2022 roku.
• -4 542 499 zł w 2021 roku.
• -1 001 141 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport krajowy i zagraniczny - eurotransport dłubak wynosi 44 786 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 167 946 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 136 638 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 44 786 zł w 2022 roku.
• 550 378 zł w 2021 roku.
• 328 986 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport krajowy i zagraniczny - eurotransport dłubak wynosi 2,23%. To oznacza, że firma ma szansę 2,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,377% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,23% w 2022 roku.
• 1,84% w 2021 roku.
• 0,82% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport krajowy i zagraniczny - eurotransport dłubak wyniosła 30 392 940 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 27 351 695 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 041 245 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 392 940 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -17 900 116 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 48 293 057 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 844 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 392 940 zł w 2022 roku.
• 30 898 913 zł w 2021 roku.
• 35 146 020 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła -39,675,110%.
Marża netto wyniosła -1,695%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7934773.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -352.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport krajowy i zagraniczny - eurotransport dłubak wyniosły 48 293 057 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 30 392 940 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 159%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 371 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 48 293 057 zł w 2022 roku
• 47 660 628 zł w 2021 roku
• 47 365 236 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 159% w 2022 roku
• 154% w 2021 roku
• 135% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport krajowy i zagraniczny - eurotransport dłubak wykazała przychody na poziomie 67 178 zł.
Organizacja zarobiła -1 138 401 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 138 401 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Transport krajowy i zagraniczny - eurotransport dłubak wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.00005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do TRANSPORT KRAJOWY I ZAGRANICZNY - EUROTRANSPORT DŁUBAK