Organizacja Schade polska międzynarodowy transport i spedycja osiągnęła 210 612 026 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 204 879 856 zł. Pozostałe przychody to 5 732 171 zł.
Całkowite koszty wyniosły 194 119 113 zł.
Zysk netto wyniósł 10 760 742 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 13 377 323 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 210 612 026 zł w 2023 roku.
• 260 371 689 zł w 2022 roku.
• 213 949 825 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 251 244 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 760 742 zł w 2023 roku.
• 25 228 406 zł w 2022 roku.
• 20 871 232 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Schade polska międzynarodowy transport i spedycja wynosi 9,48 mln zł.
EBITDA Schade polska międzynarodowy transport i spedycja wynosi 33,31 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
22 636 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 9 480 627 zł w
2023 roku.
• 32 688 438 zł w
2022 roku.
• 25 843 105 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
723 888 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 33 307 946 zł w
2023 roku.
• 59 181 896 zł w
2022 roku.
• 50 744 970 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Schade polska międzynarodowy transport i spedycja wynosi 275 283 781 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
91 832 795 zł a 526 530 066 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 339 811 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 275 283 781 zł w 2023 roku.
• 358 256 989 zł w 2022 roku.
• 290 959 079 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Schade polska międzynarodowy transport i spedycja wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,066% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 27 402 247
zł.
Koszty operacyjne Schade polska międzynarodowy transport i spedycja wyniosły 195 399 229
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2 470 783 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 27 402 247 zł w 2023 roku
• 30 271 583 zł w 2022 roku
• 14 192 286 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
•
8% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Schade polska międzynarodowy transport i spedycja wyniosła 190 158 600 zł.
a
ktywa trwałe to 122 001 600 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 157 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 190 158 600 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 122 443 727 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 67 714 873 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 542 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 190 158 600 zł w 2023 roku.
• 224 400 955 zł w 2022 roku.
• 203 901 564 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Schade polska międzynarodowy transport i spedycja wyniosły 67 714 873 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 190 158 600 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 012 986 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 67 714 873 zł w 2023 roku
• 112 717 970 zł w 2022 roku
• 117 446 986 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2023 roku
• 50% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Schade polska międzynarodowy transport i spedycja wykazała przychody na poziomie 210 612 026 zł.
Organizacja zarobiła 13 467 096 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 706 354 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 760 742 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 22 053 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 706 354 zł w 2023 roku
• 7 012 211 zł w 2022 roku
• 3 898 881 zł w 2021 roku
Organizacja Schade polska międzynarodowy transport i spedycja wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 100% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Lannutti S.p.a
posiada 897 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 05.01.2018 jest
Lannutti S.p.a
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.05.2017 do 05.01.2018
był Schade Vermögensverwaltung Gesellschaft Mit Beschränkter Haftung
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 25.07.2016 do 15.05.2017 najwięcej udziałów posiadał Schade Polska Financial . Jego udziały w tym czasie wynosiły 67%.
Podobne organizacje do
SCHADE POLSKA MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT I SPEDYCJA