SONY MUSIC ENTERTAINMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000008269
NIP
9512006358
REGON
017266800

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
87,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
87,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
9 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
124,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ZAJĘCZA, 2B
Kod pocztowy
00-351
Rejestracja
2001-04-17
Rozpoczęcie działalności
2001-04-17
Kapitał zakładowy
10526500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
Sony Music Entertainment Poland jest jedną z wiodących wytwórni fonograficznych wPolsce, działającą na rynku muzycznym jako część globalnej marki. Wytwórnia reprezentuje szereg artystów lokalnych oraz międzynarodowych, co czyni ją znaczącym graczem w branży muzycznej. Dzięki rozbudowanemu katalogowi, który ma istotne znaczenie w historii muzyki popularnej, zarówno w Polsce, jak i na świecie, Sony Music aktywnie wpływa na rozwój sceny muzycznej. Firma przywiązuje dużą wagę do wsparcia swoich artystów, oferując im nie tylko pomoc w zakresie marketingu, ale również doradztwo w aspekcie twórczym i organizacyjnym. Team specjalistów w Sony Music angażuje się w każdy etap kariery swoich artystów, zapewniając im odpowiednie narzędzia i zasoby zmierzające do ich sukcesu. Wytwórnia zajmuje się także kompleksową obsługą licencji i synchronizacji muzyki, co sprawia, że muzyka reprezentowanych artystów może być wykorzystywana w różnorodnych projektach, od reklam po filmy. Sony Music Entertainment Poland jest również mocno zaangażowane w działania wspierające nowych artystów oraz rozwój ich karier, a także współpracuje z znanymi nazwiskami polskiej estrady, takimi jak Daria Zawiałow, Michał Bajor czy Ania Dąbrowska.
W skrócie
  • Reprezentacja artystów lokalnych i międzynarodowych
  • Kompleksowa obsługa licencji i synchronizacji muzyki
  • Wsparcie A&R i marketingowe dla artystów
  • Zarządzanie katalogiem artystów
  • Tworzenie specjalnych produktów muzycznych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sony music entertainment poland osiągnęła 87 355 000 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 86 192 000 zł. Pozostałe przychody to 1 163 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 77 206 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 8 986 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6 253 333 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 87 355 000 zł w 2019 roku.
• 82 888 000 zł w 2018 roku.
• 78 353 000 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 296 000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8 986 000 zł w 2019 roku.
• -222 000 zł w 2018 roku.
• 9 567 000 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Sony music entertainment poland wynosi 124 383 917 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 30 203 250 zł a 218 387 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 063 764 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 124 383 917 zł w 2019 roku.
• 78 722 417 zł w 2018 roku.
• 114 133 583 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sony music entertainment poland wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2019 roku.
• 0,00% w 2018 roku.
• 0,00% w 2017 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Sony music entertainment poland wyniosła 87 078 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 3 726 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 83 352 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 87 078 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 40 271 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 807 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8 802 833 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 87 078 000 zł w 2019 roku.
• 70 074 000 zł w 2018 roku.
• 52 894 000 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Sony music entertainment poland wyniosły 46 807 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 87 078 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 855 000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 807 000 zł w 2019 roku
• 38 789 000 zł w 2018 roku
• 21 387 000 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2019 roku
• 55% w 2018 roku
• 40% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sony music entertainment poland wykazała przychody na poziomie 87 355 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 11 298 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 2 312 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8 986 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 346 333 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 312 000 zł w 2019 roku
• 115 000 zł w 2018 roku
• 2 113 000 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sony music entertainment poland wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 10%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Sony Music Entertainment International Limited posiada 21053 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 30.03.2011 jest Sony Music Entertainment International Limited kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 26.02.2009 do 30.03.2011 był Sony Music Entertainment International Limited kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 06.02.2007 do 26.02.2009 najwięcej udziałów posiadał Sony Bmg Music Entertainment (international) Ltd.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.