Reprezentacja artystów lokalnych i międzynarodowych
Kompleksowa obsługa licencji i synchronizacji muzyki
Wsparcie A&R i marketingowe dla artystów
Zarządzanie katalogiem artystów
Tworzenie specjalnych produktów muzycznych
Sony Music Entertainment Poland jest jedną z wiodących wytwórni fonograficznych w Polsce, działającą na rynku muzycznym jako część globalnej marki. Wytwórnia reprezentuje szereg artystów lokalnych oraz międzynarodowych, co czyni ją znaczącym graczem w branży muzycznej. Dzięki rozbudowanemu katalogowi, który ma istotne znaczenie w historii muzyki popularnej, zarówno w Polsce, jak i na świecie, Sony Music aktywnie wpływa na rozwój sceny muzycznej. Firma przywiązuje dużą wagę do wsparcia swoich artystów, oferując im nie tylko pomoc w zakresie marketingu, ale również doradztwo w aspekcie twórczym i organizacyjnym. Team specjalistów w Sony Music angażuje się w każdy etap kariery swoich artystów, zapewniając im odpowiednie narzędzia i zasoby zmierzające do ich sukcesu. Wytwórnia zajmuje się także kompleksową obsługą licencji i synchronizacji muzyki, co sprawia, że muzyka reprezentowanych artystów może być wykorzystywana w różnorodnych projektach, od reklam po filmy. Sony Music Entertainment Poland jest również mocno zaangażowane w działania wspierające nowych artystów oraz rozwój ich karier, a także współpracuje z znanymi nazwiskami polskiej estrady, takimi jak Daria Zawiałow, Michał Bajor czy Ania Dąbrowska.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Sony music entertainment poland osiągnęła 85 360 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 85 231 000 zł. Pozostałe przychody to 129 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 84 251 000 zł.
Zysk netto wyniósł 980 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 075 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 85 360 000 zł w 2020 roku.
• 87 355 000 zł w 2019 roku.
• 82 888 000 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -32 857 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 980 000 zł w 2020 roku.
• 8 986 000 zł w 2019 roku.
• -222 000 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sony music entertainment poland wynosi 4,15 mln zł.
EBITDA Sony music entertainment poland wynosi 4,51 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
414 857 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 4 147 000 zł w
2020 roku.
• 10 616 000 zł w
2019 roku.
• -296 000 zł w
2018 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
421 857 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 4 508 000 zł w
2020 roku.
• 10 835 000 zł w
2019 roku.
• 239 000 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sony music entertainment poland wynosi 91 764 917 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
9 800 000 zł a 213 400 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 537 655 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 91 764 917 zł w 2020 roku.
• 124 383 917 zł w 2019 roku.
• 78 722 417 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sony music entertainment poland wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2020 roku.
• 0,03% w 2019 roku.
• 0,11% w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Sony music entertainment poland wyniosły -81 084 000
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sony music entertainment poland wyniosła 86 873 000 zł.
a
ktywa trwałe to 5 347 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 81 526 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 86 873 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 41 251 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 622 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7 516 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 86 873 000 zł w 2020 roku.
• 87 078 000 zł w 2019 roku.
• 70 074 000 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sony music entertainment poland wyniosły 45 622 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 86 873 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 135 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 622 000 zł w 2020 roku
• 46 807 000 zł w 2019 roku
• 38 789 000 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2020 roku
• 54% w 2019 roku
• 55% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sony music entertainment poland wykazała przychody na poziomie 85 360 000 zł.
Organizacja zarobiła 3 399 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 419 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 980 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 71% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 312 143 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 419 000 zł w 2020 roku
• 2 312 000 zł w 2019 roku
• 115 000 zł w 2018 roku
Organizacja Sony music entertainment poland wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 10%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 10%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Sony Music Entertainment International Limited
posiada 21053 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 30.03.2011 jest
Sony Music Entertainment International Limited
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.02.2009 do 30.03.2011
był Sony Music Entertainment International Limited
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 06.02.2007 do 26.02.2009 najwięcej udziałów posiadał Sony Bmg Music Entertainment (international) Ltd.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
SONY MUSIC ENTERTAINMENT POLAND