Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA, W TYM DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH W IMIENIU STOWARZYSZENIA, WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, PRZY CZYM CO NAJMNIEJ JEDNYM Z NICH MUSI BYĆ PREZES ZARZĄDU LUB WICEPREZES ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1) PROMOWANIE I WSPARCIE ROZWOJU INFLUENCER MARKETINGU, 2) UPOWSZECHNIANIE WIEDZY I EDUKACJA NA TEMAT INFLUENCER MARKETINGU, 3) USTALENIE I ROZPOWSZECHNIANIE STANDARDÓW ETYCZNYCH I DOBRYCH PRAKTYK W PRACY INFLUEN-CERÓW, 4) ROZPOWSZECHNIANIE IDEI POTWIERDZANIA ETYCZNOŚCI DZIAŁAŃ W INFLUENCER MARKETINGU, 5) TWORZENIE ŚRODOWISKA SPRZYJAJĄCEGO INTEGRACJI INFLUENCERÓW ORAZ PODMIOTÓW Z BRANŻY INFLUENCER MARKETINGU ORAZ WYMIANIE DOŚWIADCZEŃ, 6) WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI WŁADZY PUBLICZNEJ NA POZIOMIE CENTRALNYM I LOKALNYM W ZAKRESIE OBEJMUJĄCYM CELE STOWARZYSZENIA, 7) WSPÓŁPRACA Z KRAJOWYMI I ZAGRANICZNYMI ORGANIZACJAMI I INSTYTUCJAMI W ZAKRESIE OBEJ-MUJĄCYM CELE STOWARZYSZENIA, 8) POMAGANIE W KREOWANIU ODPOWIEDZIALNEGO DIALOGU POMIĘDZY KONSUMENTAMI, PRZED-SIĘBIORSTWAMI, ORAZ INSTYTUCJAMI PAŃSTWOWYMI, PROWADZĄCYMI DO PROFESJONALNEGO I ETYCZNEGO STOSOWANIA DZIAŁAŃ INFLUENCER MARKETINGU.